וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעות המביכה של סוונסי

מערכת וואלה! ספורט

8.5.2013 / 10:26

בטוויטר של הקבוצה עדכנו על ה"shit" של שכטר במקום "shot", תיקנו והתנצלו. החלוץ: "חיכיתי לשער הזה מאז שהגעתי לכאן"

תאגיד כאן

איתי שכטר חגג אתמול (שלישי) שער בכורה באנגליה בניצחון 2:3 של סוונסי על וויגאן, אבל כעת מתברר שבקבוצה שלו היו חתומים על רגע אחד מביך של חוסר תשומת לב. מיד לאחר השער בדקה ה-59 הופיע ציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה עם טעות אקוטית לגבי תיאור השער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הטעות שתוקנה אחרי זמן קצר. הציוץ בטוויטר/מערכת וואלה, צילום מסך

לפי הציוץ הראשוני, "איתי שכטר כבש את השער הראשון שלו לסוונסי כשה'חרא' (shit) עבר את ג'ואל רובלס לפינה הרחוקה. תגובה מצוינת של האורחים'". כעבור שלוש דקות בלבד עלו על הטעות בטוויטר, ותיקנו זאת כך: "הייתה לנו שגיאת איות מוקדם יותר. התכוונו לכתוב 'הבעיטה של שכטר' ולא מילה אחרת, שחלפה על פני רובלס".

כידוע, שכטר כבש בדקה ה-59 לאחר שקיבל כדור מפבלו הרננאדס, פרץ קדימה, ומקצה הרחבה שלח בעיטה שהוסטה על ידי שחקן הגנה של וויגאן, הטעתה את ג'ואל רובלס ונכנסה פנימה. מיד לאחר המשחק אמר החלוץ: "אני שמח מאוד על השער שהבקעתי, והניצחון מוקדש לאוהדים. זה היה משחק מדהים. זה התחיל ב-0:1 לוויגאן, השווינו, אבל הם כבשו מיד ועלו ל-1:2. כבשתי את השער הראשון שלי בסוונסי, ומבחינתי חיכיתי לשער הזה מאז שהגעתי לכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ סוונסי איתי שכטר מבקיע מול וויגאן. GettyImages
"זה נהדר לאוהדים מכיוון שהם עשו דרך ארוכה כדי לראות אותנו". שכטר/GettyImages

הישראלי הוסיף עוד: "אני עובד קשה מאוד באימונים ואני מאמין בעצמי. אני שמח שהשער הזה עזר לקבוצה. זה נהדר לאוהדים מכיוון שהם עשו דרך ארוכה כדי לראות אותנו. שלוש הנקודות מוקדשות להם. שיחקתי הרבה עונות, אבל התמיכה בסוונסי מדהימה. הם תמיד עוזרים לקבוצה וזה לא משנה אם אנחנו מנצחים או מפסידים".

שכטר שמסיים תקופת השאלה בסוונסי ויפגוש במחזור הבא את מנצ'סטר יונייטד, אמר: "אני שמח כאן. זו עונה מדהימה מבחינת המועדון. אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה. יש לי עוד שנתיים לחוזה שלי בגרמניה. אני אתן את הכול עבור הקבוצה בשני המחזורים הקרובים אם המנג'ר יזדקק לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully