וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שער בכורה לאיתי שכטר בניצחון סוונסי

הישראלי כבש בדקה ה-59 וסייע לקבוצתו לרשום 2:3 על וויגאן המסובכת. סיטי-ווסט ברום 0:1. איטליה: עוד הפסד לרומא

תאגיד כאן

שני משחקי השלמה נערכו הערב (שלישי) באנגליה. מנצ'סטר סיטי הבטיחה באופן סופי את המקום השני בתום העונה כשגברה בביתה 0:1 על ווסט ברומיץ' ופתחה פער של שמונה נקודות מארסנל, בעוד איתי שכטר חגג שער בכורה בפרמיירליג, כשסוונסי שלו סיבכה עוד יותר את וויגאן הלחוצה עם 2:3 אטרקטיבי למדי.

שחקני וויגאן לאון בריטון, אנחל רנחל חוגגים עם איתי שכטר. GettyImages
אחרי עונה לא פשוטה, סוף סוף יכול לחייך. שכטר חוגג עם החברים/GettyImages

וויגאן - סוונסי 3:2

איתי שכטר פתח בהרכב הברבורים בפעם השביעית בלבד העונה, ואחרי קרוב ל-600 דקות משחק באנגליה ללא שער, מצא סוף סוף חלוץ נבחרת ישראל את הרשת לראשונה מאז הגיע לפרמיירליג. הרגע הגדול של שכטר התרחש בדקה ה-59, לאחר שקיבל כדור מפבלו הרננאדס, פרץ קדימה, ומקצה הרחבה שלח בעיטה שהוסטה על ידי שחקן הגנה של וויגאן, הטעתה את ג'ואל רובלס ונכנסה פנימה כדי להעניק לסוונסי 1:2. עשר דקות לאחר מכן, הוחלף הישראלי.

לפני שער של אקס הפועל תל אביב רוג'ר אספינוסה העלה את וויגאן ליתרון (45), בעוד אנחל רנחל איזן (50). ג'יימס מקארתי עוד הצליח לאזן ל-2:2 בדקה ה-53, אך טעות בהגנת המארחת אפשרה לדוויט טיינדלי לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-76, ולהבטיח לוולשים עונה נוספת בליגה הבכירה, כעת באופן סופי. הלאטיקס בצרות צרורות, עם שלוש נקודות מתחת לקו האדום, ובמחזור הבא היא יוצאת למשחק חוץ קשה מאוד מול ארסנל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חלוץ סוונסי איתי שכטר מבקיע מול וויגאן. GettyImages
מזל טוב. שכטר מבקיע מול וויגאן/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ווסט ברומיץ' 0:1

האלופה היוצאת הבטיחה באופן סופי את הסגנות, ובעונה כה מאכזבת, גם זה משהו עבור רוברטו מאנצ'יני ושחקניו. המשחק היה מלא אירועים, אך השער היחיד הגיע בדקה ה-35, כשמתפרצת נהדרת של הסיטיזנס החלה עם הגבהה של קרלוס טבס מאגף ימין, ובעיטה נאה של אדין דז'קו מהאוויר אל הפינה של בועז מייהיל. בדקה ה-48 מצא מרכוס רוזנברג את המשקוף עם בעיטה חופשית מצוינת, אך קרוב יותר מזה ווסט ברום לא הגיעה. סיטי עולה ל-75 נקודות בטבלה, שמונה יותר מארסנל שבמקום השני, כששני מחזורים בלבד נותרו לתום העונה. האורחת, שכבר הבטיחה את הישארותה בליגה לפני זמן מה, תנסה לקלקל במחזור הבא לנוריץ', ולסבך אותה עוד יותר בתחתית הלוהטת.

צפו בתקציר המשחק

שחקן מנצ'סטר סיטי אדין דז'קו. רויטרס
שער ניצחון עם הרבה סטייל. דז'קו/רויטרס

איטליה: עוד הפסד מאכזב לרומא

* בפתיחת המחזור ה-36 באיטליה, רומא הפסידה הערב (שלישי) 1:0 לקייבו, משער בדקה ה-90 של סיריל תרו. ההפסד חיסל סופית את שאיפות הרומאים להשתבץ בליגת האלופות בעונה הבאה. לג'יאלורוסי שבמקום החמישי יש 58 נקודות, מרחק שבע ממילאן - לה עוד משחק חסר. ואם זה לא מספיק, עתה גם המקום לליגה האירופית בסכנה. ניצחון של אודינזה מחר (רביעי) מול פאלרמו, ידיח את רומא מהמקום שמוביל למפעל המשני ביבשת. קייבו, שרשמה רק ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים, מטפסת למקום ה-12 באופן זמני, עם 43 נקודות.

דודו שחקן רומא מול אדריאן סטויאן שחקן קייבו. GettyImages
רומא ממשיכה לאכזב. דודו מול סטויאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully