וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני נס ציונה ועירוני נהריה השוו ל-1:1

הקבוצה של זילברשטיין דרסה את רמת גן 59:85, נהריה ניצחה 77:81 את הוד השרון, והסדרות הולכות למשחק שלישי מכריע

סדרת הגמר של הליגה הלאומית בכדורסל תאלץ להמתין שבוע נוסף. הערב (שלישי) היו יכולות עירוני רמת גן ומכבי הוד השרון לנצח את הסדרות שלהן ולהבטיח את מקומן בגמר, אבל שתיהן כשלו, ושתי הסדרות יגיעו למשחק שלישי ודרמטי במיוחד. המועמדת הבכירה לזכות באליפות ולעלות לליגת העל, עירוני נס ציונה, חזרה לעצמה בחוץ עם 59:85 מוחץ ברמת גן, בעוד עירוני נהריה ניצחה בבית את מכבי הוד השרון 77:81 כדי להשוות ל-1:1.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חזרו לחיים, ובגדול. זילברשטיין/ברני ארדוב

עירוני רמת גן - עירוני נס ציונה 85:59 (1:1 בסדרה)

בנס ציונה התקשו לקבל את ההפסד במשחק הראשון, וגמלו בליבם לא להגיע שוב למשחק צמוד מול היריבה המסוכנת. רבע ראשון נהדר של האורחים הטיס אותם ליתרון דו ספרתי, אבל רמת גן לא ויתרה וצימקה ל-5 בלבד במחצית. סל ועבירה של טל דן בפתיחת הרבע האחרון העלה את נס ציונה ליתרון 9, רמת גן נתקעה ללא נקודות במשך דקות ארוכות, ושלשה גדולה של אמיתי, שלוש וחצי דקות לסיום הקפיצה את הקבוצה של נדב זילברשטיין ליתרון 15 משם היא מחצה את יריבתה 6:26 מטורף, והסדרה הולכת למשחק שלישי ומכריע. טל קרפלס הוליך את נס ציונה עם 19 ו-7 ריבאונדים, אמיתי הוסיף 16 וטל דן רשם 15. לרמת גן: איתי גרינבוים 16.

מכבי הוד השרון - עירוני נהריה 81:77 (1:1 בסדרה)

המארחים רצו לסגור את הסיפור ולהתחיל להתכונן לסדרת הגמר, ופתחו טוב כשאודיקוסה מביא אותם אל המחצית ביתרון 5. שתי הקבוצות רשמו רבע שלישי חלש במיוחד, אבל נהריה היתה זו שהתאוששה ראשונה, ועם ערב נפלא של ריימונד קלמנטה עלתה ליתרון 7 ברבע האחרון. גיא דותן עוד צימק ל-3 בלבד, 12 שניות לסיום וניר גולן החטיא פעמיים מהקו, אבל ניסיון השלשה של אסנטי הלך החוצה ונהריה חטפה את הניצחון. קלמטה סיים עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים עבור נהריה, בעוד נייט מילר רשם 22 ו-6 חטיפות. למכבי הוד השרון: דינמה אודיקוסה 25 ו-10 ריבאונדים.

שחקן הפועל יקנעם/מגידו רמון קלמנטה. ברני ארדוב
החזירו את ההכרעה הביתה. קלמנטה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully