וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הבטיחה את המקום השני, ניצחון ליובה

אדינסון קבאני הוליך את הנאפוליטנים ל-0:3 קליל בבולוניה ושלח אותם לליגת האלופות. 0:1 ליובנטוס בחוץ על אטאלנטה

המחזור ה-36 באיטליה ננעל הערב (רביעי) עם לא מעט משחקים מסקרנים. מי שסיימה את הערב עם חיוך גדול היא נאפולי, שגברה בחוץ 0:3 על בולוניה והבטיחה את המקום השני. מילאן הוציאה את המחזור לדרך עם 0:4 קליל על היורדת פסקארה, אך תסתפק במקום השלישי. אינטר הפסידה 3:1 בבית ללאציו, שברה שיא מועדון של 15 הפסדים בעונה ולא תשחק בעונה הבאה באירופה. יובנטוס האלופה ניצחה במשחק חסר חשיבות את אטאלנטה. אמש הפסידה רומא 1:0 בבית לקייבו ועלולה לסיים את העונה מחוץ לאירופה.

פסקארה - מילאן 4:0

היורדת הראשונה מהסרייה A, שניצחה את מילאן רק פעם אחת ב-1979, נוערה בקלילות מהדרך על ידי שחקניו של מסימיליאנו אלגרי, בדרכם להבטיח את המקום השלישי. מתיאה פרין הצעיר הוציא ארבעה כדורים מהרשת בסיבוב הראשון בסן סירו, וכך גם הערב. אנטוניו נוצ'רינו הוכשל ברחבה בדקה ה-10 ואפשר למריו באלוטלי, שאף פעם לא מחטיא פנדלים, לחגוג שער מספר 10 מאז הגיע בינואר. בדקה ה-33 כבש סולי מונטארי את השני, אחרי שהמשיך מהאוויר הגבהה של רוביניו. הברזילאי דאג לבישול נוסף בדקה ה-51, כשניצל טעות בהגנת פסקארה וסידר למתיו פלאמיני שער רביעי תוך חודש. אפילו הקשר הצרפתי לא ידע שהוא כזה סקורר, אז בדקה ה-57 הוא הוסיף בישול לבאלוטלי שכבש בסיבוב.

מריו באלוטלי שחקן מילאן כובש פנדל. AP
לא מחטיא מהנקודה הלבנה. מריו באלוטלי/AP

אטאלנטה - יובנטוס 1:0

שלושה ימים אחרי האליפות ה-29 בתולדותיה, יובה צפויה עלתה עם הרכב משני, כשאלסאנדרו מאטרי קיבל את חולצת ההרכב עם הרבה מאוד שחקנים צעירים, אך זה לא מנע מהגברת הזקנה להשיג ניצחון מספר 27 העונה.

מאטרי היה זה שכבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-18 אחרי שקיבל מסירה יפה מפירלו וברגל שמאל בעט לפינה הגבוהה. הגברת הזקנה העלתה את מאזנה ל-86 נקודות בעקבות הניצחון הזה, מרחק 11 נקודות מנאפולי השנייה שניצחה גם היא. אטאלנטה עדיין רחוקה חמש נקודות בלבד מהקו האדום ולמזלה גם פאלרמו הפסידה לאודינזה כך שעדיין יש לה מרווח ביטחון כשנותרו שני מחזורים בלבד לסיום העונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלסאנדרו מאטרי שחקן יובנטוס. GettyImages
ניצל את האשראי בהרכב וכבש. מאטרי/GettyImages

בולוניה - נאפולי 3:0

סגנית המוליכה עלתה למשחק הזה בידיעה שניצחון נוסף יבטיח לה באופן סופי את המקום השני שמקנה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות, בלי קשר לתוצאה של מילאן שניצחה מוקדם יותר את פסקארה, והיא עשתה זאת בסטייל. עם ניצחון משכנע מאוד. בולוניה החזיקה מעמד מחצית אחת עד שמארק האמשיק הסלובקי כבש את הראשון בדקה ה-53. אדינסון קבאני, מלך השערים של הליגה הכפיל את היתרון בדקה ה-63 בפנדל. בלרים דזמאילי, מי שבישל את השער הראשון התכבד בקינוח בדקה ה-67 כשמי שבישל לו היה קבאני עצמו.

כאמור, הניצחון הזה מבטיח לנאפולי את המקום השני היקר כשבמאזנה 75 נקודות, שבע יותר ממילאן השלישית כשנותרו רק שש נקודות בקופה. בולוניה, מצידה, נשארה סופית בליגה למרות ההפסד. זאת מאחר שפאלרמו הפסידה ונותרה מרחק 8 נקודות ממנה מתחת לקו האדום כשנותרו שש נקודות בקופה.

אדינסון קבאני חלוץ נאפולי. GettyImages
הבטיח את הסגנות. קבאני כובש בפנדל/GettyImages

אינטר - לאציו 3:1

אינטר סובלת ממכת פצועים אדירה העונה, אך ספק אם גם זה תירוץ לשיא מועדון של 15 הפסדי ליגה. הקבוצה מרומא הגיעה אחרי השישייה המדהימה שהנחיתה על בולוניה במחזור הקודם ועשתה את העבודה גם מול הקבוצה המרוסקת ממילאנו.

החבורה של ולדימיר פטקוביץ' לא ניצחה בחוץ מאז דצמבר 2012, ולא ניצחה את אינטר בסן סירו מאז עונת 1998/99 אך סטטיסטיקה נועדה להישבר וזה בדיוק מה שקרה גם הפעם כאשר כבר בדקה ה-22 עלתה האורחת ליתרון אחרי שער עצמי אומלל של סמיר האנדנוביץ' השוער הסרבי של אינטר. ריקארדו אלבארס השווה בנגיחה יפה בדקה ה-34, אבל הרננס בפנדל (45) ואוגני אונאזי הניגרי (77) סגרו עניין והבטיחו ללאציו שלוש נקודות חשובות. הרומאים מפגרים כעת רק בשתי נקודות אחרי אודינזה שנמצאת כעת במקום החמישי ממנו מגיעים לליגה האירופית בתום העונה.

סרחיו פולקארי שחקן לאציו. רויטרס
ניצחון חוץ נדיר. פלוקארי נאבק בהגנת אינטר/רויטרס

סיינה - פיורנטינה 1:0

ההפסד 1:0 לרומא ביום שבת הקטין את סיכוייה של פיורנטינה להגיע לליגת האלופות, אבל הניצחון החשוב הזה על הקבוצה מטוסקנה הבטיח כמעט באופן סופי את המקום בליגה האירופית בתום העונה. גונסאלו רודריגס הארגנטינאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-14 אחרי בישול של פאסקוואל והבטיח שלוש נקודות יקרות מאוד בדרבי הטוסקני.

בעוד שפיורנטינה תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית, סיינה תשחק בעונה הבאה כמעט בוודאות בליגה השנייה. הטוסקנים מפגרים כעת בשש נקודות אחרי גנואה שנמצאת מעל הקו האדום והסיכוי שלהם לשרוד אפסי.

אדם ליאיץ' שחקן פיורנטינה. AP
ישחק באירופה בעונה הבאה. ליאיץ'/AP

משחקים נוספים

סמפדוריה - קטאניה 1:1
לסמפדוריה: דה סילבסטרי (36). לקטאניה: ניקולאס ספולי (68).

טורינו - גנואה 0:0

קליארי - פארמה 1:0
לפארמה: אלחאנדרו רוסי (80).

פאלרמו - אודינזה 3:2
פבריציו מיקולי (34, פנדל), אבל הרננדס (81). לאודינזה: לואיס מוריאל (10), גבריאל אנג'לה (64), מהאדי בנאטיה (83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully