וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "המעמד מחייב, אנחנו לא פייבוריטים"

קרית שמונה והפועל רמת גן התכנסו התכנסו לקראת המפגש בגמר הגביע (ד', 20:00, ספ' 5). אלי כהן: "רוצים לסיים את העונה עם טעם מתוק". ארקין: "צריך לשים את כל הצרות בצד"

עירוני קרית שמונה או הפועל רמת גן. אחת מהשתיים תזכה ביום רביעי בגביע המדינה (20:00, ספורט 5, אצטדיון נתניה), התואר השני בחשיבותו. בשונה מעונות קודמות, הפעם הוזז המשחק היוקרתי מאצטדיון רמת גן לאצטדיון קטן יותר, זאת בשל הצפי לקהל די מועט שיגיע משני הצדדים.

האורדונים מגיעים למשחק הזה במצב רוח שפוף, אחרי שירדו לליגה הלאומית, כאשר המצב הכלכלי לקראת העונה הבאה לא ברור וייתכן מאוד כי גם אם תזכה בגביע, הקבוצה תוותר על השתתפותה באירופה. בצד השני, בקרית שמונה המצב טוב בהרבה. אחרי שנפרדה מתואר האליפות שלה, בקבוצה יכתירו את העונה כמוצלחת מאוד אם יסיימו אותה עם הגביע הנכסף, תואר שבו הם לא זכו מעולם.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
יסיים את העונה עם גביע? ברק בכר/קובי אליהו

מהצד של הפועל רמת גן נכחו המאמן אלי כהן והקפטן איתי ארקין. בצד של קרית שמונה הגיעו המאמן ברק בכר יחד עם הקפטן אדריאן רוצ'ט.

ברק בכר, מאמנה של קרית שמונה לא מזלזל ביריבה: "הגענו למעמד מאוד מחייב. זה מאוד מכובד שהגענו לגמר גביע אחרי שזכינו באליפות בעונה שעברה. הפועל רמת גן היא קבוצה טובה, קבוצה ששיחקה טוב כל השנה ואנחנו מצפים למשחק מאוד קשה בין שתי קבוצות ליגת העל, אנחנו לא חושבים שאנחנו פייבוריטים. רמת גן כבר זכו בתואר הזה ולא יהיה לנו קל".

"אנחנו עושים את ההכנה הכי טובה מבחינתנו. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. שיחקנו מול קבוצות מאוד מכובדות בעבר. המעמד הזה מחייב ואני מקווה שנעשה את זה".

אדריאן רוצ'ט, הקפטן של קרית שמונה הוסיף: "זה יהיה הישג נהדר בשבילנו לזכות בגביע בסופה של עונה כזו".

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
רוצה לסיים עונה בטעם טוב. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן, מאמן האורדונים פתח בדברים ואמר: "זה מעמד מאוד מרגש. אני יודע שכולם שואלים את השאלה איך תגיע רמת גן למשחק הזה אחרי שלמעשה הייתה לה עונה מאוד מאכזבת בליגה. אנחנו נגיע מחוייבים, יש לנו הזדמנות לסיים את העונה בטעם מתוק יותר".

כהן הוסיף: "מי שעקב אחרי הפועל רמת גן ראה שזו קבוצה שמשחקת כדורגל טוב בכל משחק, אבל לא ידענו לתרגם יכולת טובה לתוצאות. אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת וצריכים להתעלות ולשים את הכדור ברשת, מה שלא עשינו במשחקים האחרונים. אני יודע שאנחנו מגיעים אולי טיפה אנדרדוג אבל אנחנו קבוצה שמאמינה בעצמה". על העברת המשחק לנתניה: "אני חושב שהצעד הזה היה מאוד נכון".

אדריאן רוצ'ט שחקן קרית שמונה עם איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. קובי אליהו
מי יניף גביע? ארקין עם רוצ'ט/קובי אליהו

השוער והקפטן איתי ארקין: "הגענו לגמר ואנחנו שמים הכל בצד למשחק אחד. אני מקווה שזכייה בגביע תמתיק את הגלולה המרה של הירדה". ארקין התייחס לביקורות שהוא מקבל ואמר: "אני משתדל לא להתייחס לביקורות האלה. אנשים אוהבים לבקר ולא תמיד בצדק. אני רוצה להתייחס רק לשאלות מקצועיות".

ארקין הוסיף: "אנחנו צריכים לשים את כל הבעיות בצד ולהתרכז רק במשחק אחד שבסיומו אנחנו יכולים לזכות בתואר".

אלי כהן מאמן הפועל רמת גן עם ברק בכר מאמן קרית שמונה. קובי אליהו
קרב על הגביע. אלי כהן עם ברק בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully