וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: בני יהודה לא תהיה באירופה בעונה הבאה

הזהובים בנו על כך שהפועל ר"ג תוותר על השתתפותה באירופה אם תזכה בגביע, אך אופ"א תעביר את הזכות למדינה אחרת

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בבני יהודה ניסו להתעסק אמש, אחרי ההפסד להפועל תל אביב, ברשימת חישובים וספקולציות שעשויות להעניק לקבוצה בכל זאת את הכרטיס לאירופה לעונה הבאה, אולם בשל ההפסד והעובדה כי הקבוצה איבדה סיכוי לתפוס את המקום השלישי, במצב שנוצר כרגע, איבדה בני יהודה כל סיכוי להשיג את הכרטיס לאירופה לקיץ הקרוב, לראשונה מזה חמש עונות.

גם לתוצאת גמר גביע המדינה, שיערך ביום רביעי, בין הפועל רמת גן לעירוני קרית שמונה, לא תהיה השלכה על סיכויי הזהובים לקבל את הכרטיס לאירופה. במידה וקרית שמונה תזכה בגביע, היא תעפיל למוקדמות הליגה האירופית, בצוותא עם מכבי חיפה והפועל תל אביב שיסיימו במקומות השני והשלישי. אם רמת גן תזכה בגביע, היא תשתתף במוקדמות הליגה האירופית, כמחזיקת הגביע וזאת לאחר שקיבלה את אישור ההתאחדות לשחק בקיץ במפעלים האירופיים.

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
לא יהיה באירופה. דרור קשטן/ברני ארדוב

מבדיקה שנערכה, גם במקרה ורמת גן תחליט בסופו של דבר לוותר על זכותה לשחק באירופה משיקולים כספיים או שיקולים מקצועיים, תעביר אופ"א את הזכות למדינה אחרת, כך שהמקום הרביעי בישראל יהפוך ללא רלוונטי. בשל המצב שנוצר צפויה בני יהודה לצאת בקיץ למחנה אימונים לראשונה מזה שנתיים וגם השחקנים יוכלו להנות מפגרת קיץ ארוכה מהרגיל, מבלי שיצטרכו לשוב מוקדם לאימונים, כפי שקרה בשנים האחרונות, כשהקבוצה קיבלה פגרה מקוצרת של שלושה שבועות.

בצוות המקצועי נערכים כעת לשינויים רבים שצפויים להיות בסגל השחקנים. כבר עתה ברור שפדרו גלבאן וננאד מרינקוביץ' יעזבו, כאשר גל כהן, אביב חדד ושלו מנשה, מסיימים חוזה ומעמדם אינו ברור. בגיזרת הרכש, אחרי שהסנגלי יורו לאמין, חתם על חוזה לשלוש עונות, סומנו קובי דג'אני דן מורי ועמיר נוסבאום כמועמדים מובילים להצטרף. כפי שפורסם בוואלה! ספורט דג'אני נמצא על סף סיכום וצפוי לסגור בקרוב את תנאיו בקבוצה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קובי דג'אני מכבי נתניה. קובי אליהו
בדרך לבני יהודה. דג'אני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully