וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קיינר מדלי שוחרר מבית החולים

7.5.2013 / 10:33

פורוורד האלופה צפוי לחזור לפעילות בהדרגה, אחרי שאושפז בעקבות דופק לא סדיר. השחקן עדיין בספק לדרבי בפלייאוף

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
רק בריאות. קיינר מדלי/קובי אליהו

פורוורד מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי שוחרר היום (שלישי) מבית החולים, לאחר שהבדיקות שלו נמצאו תקינות. השחקן צפוי לחזור לפעילות בהדרגה, ובקבוצה לא רוצים להעמיס עליו יתר על המידה, והוא עדיין בספק לדרבי מול הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף בליגת העל.

כזכור, אתמול הפורוורד סבל מדופק לא סדיר ואושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב לבדיקות והשגחה. השחקן חש לא טוב בימים האחרונים, ובקבוצה לא רצו לקחת סיכון והחליטו לשלוח אותו לבדיקות נרחבות. "הוא אושפז כדי להיות בטוחים שהכול בסדר איתו. אנו מאמינים שזה לא חמור", אמרו גורמים במועדון.

הפורוורד שיחק העונה ב-16 משחקי ליגה בעונה הסדירה, בהם תרם 5.9 נקודות לערב. כמו כן קטף 2.7 ריבאונדים למשחק. ביורוליג שיחק קיינר מדלי 24 משחקים, בהם קלע 4 נקודות בממוצע והוריד 2.9 ריבאונדים.

בתוך כך, ליאור אליהו התייחס אתמול לקרב מול הפועל תל אביב: "האליפות תמיד פתוחה. אנחנו נכנסים לסדרה הכי פיקנטית שיכולה להיות בכדורסל הישראלי. לפי דעתי אנחנו תלויים בעצמנו בסדרה הזאת. נשחק כמו שאנחנו יודעים. ההפסדים האחרונים לא משקפים את היכולת שלנו בכל העונה. אנחנו הולכים לקראת משהו שאנחנו שמים את כל האגו שלנו בצד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully