וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא הכי מופרע בטניס שוב הסתבך

ג'ון טומיץ', אביו של ברנרד האוסטרלי, נגח בפרצוף של יריבו, שבר לו את האף ונעצר: "זו הייתה הגנה עצמית, לא עשיתי כלום"

ג'ון טומיץ', אביו של הטניסאי ברנרד טומיץ'. Ryan Pierse, GettyImages
שוב השתגע. טומיץ'/GettyImages, Ryan Pierse

ג'ון טומיץ' עשה זאת שוב. אביו של ברנרד טומיץ', הטניסאי האוסטרלי הבכיר (53 בעולם), נעצר בספרד, אחרי שנגח בפרצוף של יריב האימונים שלו במדריד תומאס דרואה הצרפתי. טומיץ', שהסתבך בחייו בלא מעט תקריות, נעצר על ידי המשטרה במדריד, וטען כי מדובר בהגנה עצמית.

אתמול (שני) בבית המשפט הגיע דרואה עם תחבושות על הפרצוף, צוואר נקוע, פנס בעינו ואף שבור. לטענתו, טומיץ' נגח בו. התקרית נחקרת גם על ידי איגוד הטניס העולמי (ATP) וגם על ידי האיגוד האוסטרלי. "אני לא מרגיש אשם, לא עשיתי שום דבר", אמר טומיץ', שעלול להיכלא לשלוש שנים ולספוג קנס כספי גבוה.

טרואה, 29, סיפר שכבש תקופה ארוכה אביו של טומיץ' "התיייחס אליי כמו לכלב" כשהיה יריב האימונים של ברנרד. "הוא קילל אותי, ואמר לי שלא ישלם לי", סיפר, "כשחשבתי שהוא ניגש אליי להתנצל, הוא ירק עליי. אמרתי לו, 'כל הכבוד, אתה גבר, ברנרד ישלם לי', ואז הוא נגח בי".

זו לא הפעם הראשונה שבה טומיץ' ואביו מעורבים בתקריות מעוררות מחלוקת. ברנרד תמיד נחשב לכישרון גדול, עם אופי בעייתי (שכנראה די ברור מאיפה זה בא לו), ובעבר לא הופיע לטורנירים, ואף ירד במחאה מהמגרש באמצע משחק. הוא איים שהילד יעזוב לקרואטיה, אחרי ויכוח עם מארגני האוסטרליאן אופן בעקבות הדחה מוקדמת. בטורניר מיאמי בשנה שעברה בנארד דרש משופט הכיסא להרחיק את אביו מהאיצטדיון, בטענה שהוא מפריע לו להתרכז. האיגוד האוסטרלי קיצץ במענק לברנארד בשנה שעברה בעקבות "חוסר המחויבות והגישה שלו, כמו גם ההתנהגות שלו מחוץ למגרש,, אחרי מספר תקריות עם המשטרה.

ברנרד טומיץ' טניסאי אוסטרלי אחרי שזכה בטורניר סידני. Matt King, GettyImages
כמה כישרון מבוזבז. טחמיץ'/GettyImages, Matt King

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully