וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס בחמישייה השניה של העונה ביורוליג

הסנטר המצטיין של מכבי ת"א נכנס לרשימה היוקרתית. דיאמנטידיס, פרננדס, ספאנוליס, קרסטיץ' וטומיץ' בראשונה

שון ג'יימס ומכבי תל אביב כבר מזמן שכחו מהעונה האירופית ופניהם לסדרת הפלייאוף מול הפועל תל אביב שתיפתח ביום חמישי הקרוב, אך עד אז, לפחות הסנטר קוצר את הדיבידנדים מעונה אישית מצוינת.

לאחר שנודע כבר בסוף השבוע שעבר כי ג'יימס נכלל ברשימת עשרת השחקנים הטובים ביורוליג העונה, היום (שני) פורסמה החלוקה שלהם לחמישיות. סנטר מכבי תל אביב נבחר לחמישייה השנייה של העונה, בצוותא עם כמה מכוכבי היורוליג המוערכים ביבשת כמו חואן קרלוס נבארו (ברצלונה), מילוש תאודוסיץ' (צסק"א), ויקטור חריאפה (צסק"א) וניקולה מירוטיץ' (ריאל מדריד).

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זוכה להערכה גדולה. שון ג'יימס/ברני ארדוב

למעשה, ג'יימס הוא השני מבין עשרת השחקנים שנבחרו לחמישיות העונה שאינו חלק מארבע הקבוצות שהעפילו לפיינל פור. אחרי עונת ביכורים פושרת במדי הצהובים בה מיעט לשחק מאחורי סופוקליס שחורציאניטיס וריצ'רד הנדריקס, ג'יימס שדרג העונה את מעמדו והפך לשחקן החשוב בסגל של הצהובים. הוא הוליך את המפעל בחסימות למשחק עם 1.9 בממוצע, לצד 11.5 נקודות, 6.4 ריבאונדים ואחוזים נהדרים מהשדה (64%).

לחמישייה הראשונה נבחרו דימיטריס דיאמנטידיס מפנאתינייקוס, ואסיליס ספאנוליס מאולימפיאקוס, רודי פרננדס מריאל מדריד, אנטה טומיץ' מברצלונה וננאד קרסטיץ' מצסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully