וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "אני רוצה להישאר בבלגיה"

החלוץ לא ימשיך בבוורן, אך לא רוצה לשוב לקרית שמונה. רפאלוב: "אליפות זה אפשרי. הטבלה משתנה כל שבוע"

ספורט 2

ברק בדש שיחק ביום שבת את משחקו האחרון בבוורן, אבל לא מעוניין לשוב לישראל. קבוצתו לא יכולה לעמוד באופציית הרכישה מעירוני קרית שמונה, אך השחקן מעדיף להישאר בליגה הבלגית עונה נוספת. בדש ינחת השבוע בישראל והוא צפוי לשוחח עם בעלי האלופה היוצאת איזי שרצקי כדי לדון בעתידו. "רציתי להישאר בבוורן, אבל למרות דמי ההעברה הנמוכים זה לא הסתדר. אני צריך לעזוב את בוורן, אבל רוצה להישאר בבלגיה. הסוכן שלי במגעים עם שתי קבוצות בלגיות", צוטט החלוץ בתקשורת הבלגית. בדש, 31, סיים את עונת הבכורה שלו באירופה עם שמונה שערים ב-25 הופעות.

מי שעדיין יש לו על מה לשחק הוא ליאור רפאלוב, שכבש אתמול (ראשון) את שערו העשירי העונה בלגה בניצחון קלאב ברוז' 1:2 על לוקרן. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה למקום השני והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהמוליכה אנדרלכט, שלושה מחזורים לתום העונה. "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל הכי חשוב שהשגנו שלוש נקודות", אמר הקשר לאתר הרשמי של קבוצתו.

"במשחק הבא נגד סטנדרד ליאז' ננסה שוב להשיג שלוש נקודות", המשיך הקשר ודיבר על מאבק האליפות: "הכול אפשרי. יש ארבע או חמש קבוצות במאבק וחשוב שנשמור על הריכוז שלנו כי בכל שבוע משהו משתנה בטבלה. התחלנו את הפלייאוף רחוקים מהמוליגה ועכשיו אנחנו במקום השני ובמרחק שתי נקודות. המטרה היא לשחק את המשחק שלנו ולנצח".

רפאלוב הפך בשבוע שעבר לאב כאשר רעייתו גל ילדה את בנם הבכור: "לא קל עם תינוק חדש שעכשיו בבית, אבל אני עדיין מצליח לישון מספיק. אני מקדיש את השער לבני, אדריאן".

ברק בדש שחקן בוורן. Photonews, GettyImages
יש לו שתי הצעות מבלגיה. בדש/GettyImages, Photonews

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully