וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ניצחון לרפאלוב ב-1:2 על לוקרן

צפו: הקשר הישראלי כבש בדקה ה-78 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות שהעלו אותה למקום השני, שלושה מחזורים לסיום

ספורט 2

הליגה הבלגית נכנסת לשלבים המכריעים שלה ואחרי שאליניב ברדה כבש שער בניצחונה של גנק על זולטה וארחם ביום שישי, עשה זאת גם ליאור רפאלוב הנציג הישראלי הנוסף שלנו בבלגיה. הקשר הישראלי הוליך את קלאב ברוז' לניצחון ביתי סופר חשוב, 1:2 על לוקרן עם שער ניצחון בדקה ה-78 והעלה את קבוצתו למקום השני בליגה, כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
שער ניצחון קריטי. רפאלוב/GettyImages

קלאב ברוז' הגיעה למשחק הזה כשהיא במקום החמישי עם 37 נקודות, חמש נקודות פחות מאנדרלכט המוליכה וידעה שניצחון שלה יצמיד אותה לפסגה. המשחק הזה לא החל טוב מבחינתה של ברוז', שנקלעה לפיגור משער של חאמדי הטוניסאי בדקה ה-38 אחרי שזה ניצל טעות בהגנת המארחים.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליח מקסים לסטיין להשוות עם שער אישי נהדר כשתיעתע בהגנת לוקרן ובעט כדור מסובב לחיבורים וברוז' חזרה לתמונה. השוויון החזיק מעמד עד הדקה ה-78, שבה הגיע הרגע של רפאלוב, שקיבל כדור מקרלוס באקה הקולומביאני, ומטווח של כ-20 מטרים בעט חזק ברגל ימין לפינה ופנימה. 1:2 חשוב מאוד בסיום לברוז', שמעלה אותה למקום השני, עם שתי נקודות פחות מאנדרלכט המוליכה והיא תאבק עד לסיום העונה על האליפות בארצה.

* גיא אסולין שיחק 64 דקות בהפסד החוץ של קבוצתו ראסינג סנטאנדר 2:1 לאלמריה. אסולין וקבוצתו ממוקמים במקום ה-21 והלפני אחרון והם מרוחקים כבר שבע נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully