וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי במקום השני העולמי

ג'רבי רשמה דירוג שיא של ג'ודאי ישראלי בכל הזמנים. במקביל חתמה לארבע שנים בגלאטסראיי באליפות אירופה לקבוצות

ירדן ג'רבי ממשיכה לעשות היסטוריה, והערב (ראשון) התברר כי על פי הדירוג העולמי שפורסם היום, הגיעה ג'רבי לדירוג השיא של ג'ודאי ישראלי בכל הזמנים ועלתה למקום השני, הגבוה ביותר מאז שהונהג הדירוג. כעת מתברר כי מדליסטית הארד מאליפות אירופה גם נמצאת במקום השני מבין הישראלים בכל הזמנים בכמות המדליות בסבב העולמי לבוגרות עם 17 מדליות, ומה שמדגיש עוד יותר את הישגה היא העובדה שהיא מתחרה בסבב הבוגרות רק שלוש שנים.

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. קובי אליהו
ממשיכה לפרוח. ירדן ג'רבי/קובי אליהו

מבין כל הישראלים, אריק זאבי מדורג במקום הראשון עם 36 מדליות (התחרה 15 שנים בסבב העולמי), ג'רבי כאמור במקום השני (שלוש שנים בסבב העולמי), ואליס שלזינגר במקום השלישי (שמונה שנים בסבב). בינתיים ג'רבי נבחרה גם לספורטאית המצטיינת של טורניר גרנד סלאם באקו, מה שיעניק לה פרס כספי.

במקביל חתמה היום ג'רבי על חוזה לארבע שנים במסגרת המועדון הטורקי גלאטסראיי, ותתחרה במדי הקבוצה הטורקית במסגרת אליפות אירופה לקבוצות. "אני שמחה מאוד על החתימה בגלאטסראיי ושמחה מאוד על הדירוג העולמי וכמובן המדליות האחרונות, אבל יודעת שזה רק שלב בדרך", סיפרה ג'רבי. "אני ממשיכה להתאמן ולהתחרות במדי נבחרת ישראל, זו גאווה וזכות גדולה בשבילי לייצג את המדינה ולהתחרות במדי הנבחרת. הדרך עוד ארוכה, היום אני בתקופה טובה שאני מקווה שרק תימשך. אני חייבת מילים טובות לכל הג'ודאיות בנבחרת ולמאמן הנבחרת שני הרשקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully