וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק חוזר? "הוא נפגע אבל אכפת לו מבית"ר"

5.5.2013 / 18:03

בסביבת הבעלים מדברים על כך שגאידמק עשוי שלא לנטוש. עמותת האוהדים נפגשה עם אלי טביב וצפויה להיפגש עם ברקת

one

האם ארקדי גאידמק חוזר לתמונה, עשוי להזרים כספים ולהמשיך כבעלים של בית"ר ירושלים? בסביבתו של הבעלים מדברים ביממה האחרונה על כך שבשל המצב הכספי הקשה של המועדון והעובדה שייתכן ויגיע לפירוק בסופו של הליך, גאידמק עשוי לשנות כיוון, לסייע כספית למועדון ולחזור לעניינים.

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק באיצטדיון של טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
לא מתכוון לוותר על הקבוצה כל כך מהר. ארקדי גאידמק/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מקורב לבעלים אמר היום (ראשון): "הוא נפגע מאוד מהאוהדים והתקשורת ניצלה את זה לתפוס אותו חם והתדמית היא שלא אכפת לו שהקבוצה תתפרק. בפועל מאוד אכפת לו ולא מעט אנשים מנסים לשכנע אותו להציל את הקבוצה מהמצב שהיא נקלעה אליו. כרגע כולם מדברים ובסוף רק הוא שם את הכסף".

איציק קורנפיין זימן ליום שלישי הקרוב ישיבת דירקטוריון דחופה. גורמים בדירקטוריון מעריכים כי הנושא העיקרי יהיה הרצון לראות את עמותת האוהדים מוותרת על הסעיף המאפשר לה להביא רוכש על מנת שגאידמק יזרים כסף למועדון.

מנגד, עמותת האוהדים הוציאה הודעה מאוד ברורה לגבי הרצון לראות בעלים חדשים. בהודעה נאמר: "כל העיניים מופנות למטרה האמיתית והיא בעלים חדשים למועדון. אנו קוראים לראש העיר, ניר ברקת, לעשות את כל המאמצים בשיתוף עימנו על מנת לסגור עם אלי טביב את הפערים ולהגיע לסיכום על רכישת הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
בעמותה הודיעו: "אנו קוראים לראש העיר, ניר ברקת, לעשות את כל המאמצים בשיתוף עימנו על מנת לסגור עם אלי טביב את הפערים ולהגיע לסיכום על רכישת הקבוצה". אלי טביב/קובי אליהו

בהודעה נשמעה ביקורת כלפי הבעלים הנוכחי ואף עקיצה בנוגע לאפשרות שיחזור: "אנו דורשים מהבעלים הנוכחי ארקדי גאידמק ללא תנאי לשלם את משכורות חודש מרץ ובעוד מספר ימים גם את משכורות חודש אפריל, משכורות אותן הוא מלין לעובדיו. צר לנו לשמוע את דבריו של גאידמק לפיהם הקבוצה לא מעניינת אותו ומבחינתו שתלך לפירוק, אך אם יש לו טיפת אחריות, עליו לתקן את הנזק שגרם בשלושת החודשים האחרונים. מעבר לכך, לא נתפלא אם באורח מסתורי גאידמק ירצה להעביר כסף אך ורק בתנאי שיישאר הבעלים של המועדון, היות וכבר למדנו ממקרים קודמים שאומרים שמוכנים למכור אבל לא באמת רוצים".

בבית"ר מאמינים כי בקרוב יתקבל מההתאחדות תשלום של כ-800 אלף שקל, שיאפשר לקבוצה לשלם את משכורות חודש מרץ ולאפשר את התיפעול השוטף של המועדון. גורם במועדון אמר היום: "מעבר לרצון להימנע מהליך משפטי, אם יש סיכוי שארקדי יחזור להיות הבעלים או שטביב ייקח את הקבוצה זה צריך להיסגר כמה שיותר מהר. עוד חודש יכול להיות שלא יהיו כאן שחקנים".

אגב, נציגים מעמותת האוהדים כבר נפגשו עם טביב ודנו עימו באפשרות למצוא פתרונות וצפויים להיפגש עם ראש העיר ניר ברקת בשבוע הקרוב. גורמים בעמותה אמרו: "אנשים לא מבינים כמה טביב רציני וכמה הוא מוכן להשקיע. יש דברים עקרוניים שהוא מתווכח עליהם ולא רוצה שיסחטו אותו והכול פתיר אם כל הצדדים באמת ירצו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully