וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית החירום של איציק קורנפיין ובית"ר ירושלים

5.5.2013 / 8:22

בית"ר ניצלה מירידה, אך כבר חושבת על העונה הבאה: אם גאידמק לא יזרים כספים, יבנו על דמי השבחה ממויאל וריקן

one

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה בסיום המשחק אתמול (שבת) ה-0:0 מול בני סכנין. הקבוצה אמנם נשארה בליגת העל, אך אט אט, אחרי שכולם התקלחו והחלו לעלות להתארגן, היכתה בשחקנים התחושה שהרבה מהם הגיעו לסוף דרכם בקבוצה ולא ימשיכו במועדון בעונה הבאה.

קובי מויאל לא הסכים לאשר זאת ואמר: "בשבילי תמיד העדיפות בארץ היא להמשיך בבית"ר. כולנו סחוטים מעונה מאוד לא פשוטה. באנו כמו גברים לתת כאן את כל מה שיש לנו למרות האדום והעובדה שהיינו עשרה שחקנים מהמחצית הראשונה. אני באמת לא יודע מה יהיה בעונה הבאה".

אופיר קריאף הוסיף: "חודשיים אנחנו לא ישנים. באנו לכאן עם ביטחון וידענו שלא נרד ליגה. הקהל דחף אותנו ומהפתיחה הרגשנו שאנחנו נשארים. עברנו עונה קשה ואנחנו לא חושבים יותר מדי. אנחנו מקווים שיימצאו פתרונות לעונה הבאה והמועדון הזה יישאר חזק ולמעלה, שם המקום שלו".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
זמן לחשוב על העתיד. אלי כהן/קובי אליהו

שמשת האוטובוס של אוהדי הקבוצה נופצה בסיום המשחק ביציאה מדוחא. מעבר לכך, כ-200 אוהדים נכנסו לדוחא כ-20 דקות לאחר פתיחת המשחק היות והמשטרה וסכנין אירגנו שתי טיוליות בלבד שהעבירו את האוהדים מפארק אוסטרליה לדוחא. בבית"ר אמרו: "שערוריה שזה עדיין קורה. אולי צריך לאיים לא להופיע בפעם הבאה עד שמבטיחים לנו שקט עם הקהל, זה מבייש את כולם".

העתיד של בית"ר כרגע נראה מעורפל. אוהדי הקבוצה אמנם מתכננים מפגן תמיכה מול ביתו של אלי טביב בימים הקרובים וראשי עמותת האוהדים ייפגשו עם ראש העיר ניר ברקת במטרה לדחוף לכיוון, אך במקביל עובד היו"ר איציק קורנפיין על תכנית חירום בכדי להימנע מהליך משפטי.

על פי התכנית, קורנפיין יציע בימים הקרובים לאבי ריקן וקובי מויאל חוזה בגובה של כמיליון שקל ברוטו, מה שיחייב כל קבוצה שתרצה אותם בדמי השבחה של כ-2.5-3 מיליון ש"ח. קורנפיין מעריך שיוכל לקבל כ- 4-5 מיליון שקל עבור השניים ובכך להימנע מהליך משפטי של הקפאת הליכים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
צפוי לעזוב בימים הקרובים. אבי ריקן , מימין/קובי אליהו

בבית"ר מעריכים שאבי ריקן יסגור במכבי תל אביב או מכבי חיפה בימים הקרובים. קובי מויאל מבוקש במכבי חיפה, קרית שמונה והפועל באר שבע ואילו אריאל הרוש צפוי לעשות הכל על מנת לצאת לחו"ל. אחד השחקנים סיכם זאת אתמול: "ההבדל משנים קודמות הוא שהשנה השחקנים לא מחכים. אם תוך שבועיים - שלושה לא יהיה כאן שינוי ובעלים חדשים, שחקנים יחתמו איפה שיוכלו, נמאס להם מכל האי וודאות. אנשים רוצים להיות במקום מסודר, לקבל משכורת בזמן ולדעת מה יהיה איתם בעתיד".

האופציה השנייה היא האפשרות שארקדי גאידמק ישתכנע בכל זאת להשקיע בקבוצה. במידה וזה יקרה, ייתכן ששוב תחזור הדרישה של גאידמק מעמותת האוהדים לוותר על הסעיף המאפשר לה להביא רוכש. בעמותת האוהדים שללו על הסף אפשרות זאת ואמרו כי הם מכוונים רק לדבר אחד והוא העברת הבעלות לידיים של אלי טביב או פניה להליף משפטי.

זאור סדאייב הספיק להצטלם בסיום בחדר ההלבשה עם כולם ולפנות בוקר עזב את הארץ בטיסה למוסקבה ומשם לצ'צ'ניה, יחד עם אימו ועם ג'יבראיל קאדייב. סדאייב אמר בסיום: "אין לי שום מלה רעה לומר על בית"ר וישראל". כשנשאל על הכרטיס האדום שקיבל אתמול אמר סדאייב: "השופט משוגע, כמעט ולא נגעתי בו". אגב, אימו של סדאייב סיימה את המשחק עטופה בצעיף של סכנין ודגל של התנועה האיסלאמית. בבית"ר אמרו על כך: "אם הוא לא היה עוזב, זאת הייתה השערוריה הבאה עם האוהדים".

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ישתכנע להשקיע בכל זאת? ארקדי גאידמק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully