וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 ונשארו בליגת העל

המשחק שנפתח בצורה עצבנית נרגע עם הגעת החדשות מנתניה. 90 דקות של כדורגל רע הסתיימו ללא שערים. סדאייב הורחק

one

בני סכנין ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון של ליגת העל והבטיחו את מקומן בליגת העל לעונה נוספת. ימים ארוכים ומלאי אמוציות קדמו להתמודדות באצטדיון דוחא. כל אחת מהיריבות המרות רצתה להוריד את השנייה לליגה הלאומית, אך ההפסד המוחץ של מכבי נתניה במשחק המקביל הרגיע את הקבוצות. זאור סדאייב הורחק בדקה ה-39 אחרי החלטה לא נכונה של אלון יפת במה שהיה האירוע הבולט במשחק ובתום 90 דקות של כדורגל רע, 7,000 האוהדים לא ראו שערים, אבל נשמו לרווחה.

אבי ריקן שחקן בית"ר ירושלים מול חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
להיות או לחדול? ההפסד של נתניה סידר הכל. ריקן וחלאיילה/קובי אליהו

כצפוי, למשחק קדמו אירועים מחוץ למגרש. כ-300 מאוהדי בית"ר הגיעו לדוחא באיחור בגלל עיכוב בהסעות שלהם. אלו שהספיקו להגיע בזמן פצחו בשירת "אחמד טיבי מת" וחלקם התעמתו עם כוחות המשטרה. אוהדי סכנין מצידם, הניפו דגלי פלסטין מחוץ לאצטדיון ובתוכו ועודדו את שחקנה של בית"ר זאור סדאייב, שהגיב במחיאות כפיים לעברם. אוהד מקומי אף נעצר לאחר שניסה להיכנס למגרש עם שוקר חשמלי.

בהמשך, כ-7,000 אוהדים ראו את שתי הקבוצות מגלות עצבנות משריקת הפתיחה, אבל בית"ר הצליחה להשתחרר ממנה כמה פעמים ברבע השעה הראשונה, מה שאפשר לה לבצע שני מהלכי כדורגל לא רעים שהסתיימו בבעיטות של זאור סדאייב ולאחר מכן של אבי ריקן מחוץ למסגרת. מנגד סכנין לא הצליחה לפרוץ את החלק האחורי הצהוב-שחור והחיסרון של ירו בלו המוצהב בלט לעין. אחרי 39 של מעט כדורגל והרבה זהירות ועצבים, הגיע הרגע המשמעותי הראשון במשחק. זאור סדאייב ביצע עבירה על חאלד חלאיילה, הקשר הוסיף הצגה גדולה ואלון יפת שלף לחלוץ אדום לא מוצדק.

מי שלא התעדכן בתוצאות במגרשים האחרים במהלך המחצית הראשונה, בוודאי שמע עליהן במחצית. שחקני בני סכנין ובעיקר אלו של סכנין הבינו שהם קרובים להישאר בליגה ובמחצית השנייה הורידו עוד יותר את האינטנסיביות שבין כה וכה לא הייתה גבוהה לפני כן ושוב העדיפו זהירות על פני לקיחת סיכון. סכנין החזיקה יותר בכדור בזכות היתרון המספרי, אבל לא הצליחה לסכן בצורה ממשית. בהמשך נתניה ספגה את השלישי ובתיאום מופלא, המשחק האיטי בדוחא הוריד עוד הילוך. בסיום 0:0 חלש שהוא כולו ניצחון בשביל שתי הקבוצות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחמד קאסום שחקן בני סכנין מול בית"ר ירושלים. קובי אליהו
90 דקות כמעט ללא מצבים. קאסום/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 87: סכנין עושה קולות של מי שבכל זאת רוצה הכרעה. דיא סבע שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, הרוש הדף לקרן רגע לפני שהכדור ננעץ בחיבורים.

דקה 83: שתי הקבוצות רק מחכות לשריקת הסיום. אין הזדמנויות, יש מעט כדורגל, אפשר להריח את סוף העונה.

דקה 73: אמבמבה מסר אחורה לא טוב, סטיבן כהן ניסה לצוד את הכדור ולכבוש, אבל קנדיל יצא בזמן והקדים את המחליף של בית"ר בחצי מטר כדי להרחיק את הסכנה.

דקה 70: סטיבן כהן נכנס במקומו של אבי ריקן. יכול מאוד להיות שלריקן זו הייתה הופעת הפרידה מבית"ר ירושלים.

דקה 68: סופסוף הזדמנות לאחר משתי הקבוצות. עוסמאן ירה בחצי גובה מקצה הרחבה, הרוש הגיב היטב, ירד וקלט בבטחה.

דקה 61: אחרי רבע שעה של כדורגל ירוד ונטול הזדמנויות, מרקו בלבול שלח למגרש את דיא סבע במקום אלכסנדר דוידוב. אולי זה מה שיעיר את ההתמודדות?

דקה 47: עוסמאן הכניס כדור חוץ ארוך, שקבורץ ניסה להרחיק, הבעיטה שלו פגעה בבראשי והלכה לכיוון השער, אבל הרוש העירני קלט.

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך. אין חילופים בשתי הקבוצות, ששמעו את החדשות על הפיגור של נתניה ושיכולות להיות יותר רגועות בצורה יחסית.

אוהדי בני סכנין במגרש לפני המשחק מול בית"ר ירושלים. עמית גולדשטיין, ספק 500
מילאו כל פינה. אוהדי סכנין/ספק 500, עמית גולדשטיין

מחצית ראשונה

דקה 43: קריאף הפתיע עם בעיטה מהאוויר בחצי סיבוב מ-20 מטר, הכדור חלף סמוך לקורה של קנדיל.

דקה 39: סדאייב רץ לעברו של חלאיילה ופגע בו. למרות התנועה המאיימת הפגיעה הייתה קלה בלבד, אבל קשר סכנין הוסיף הצגה גדולה ואלון יפת שלף לחלוץ האומלל כרטיס אדום. עוד טעות של השופט.

דקה 38: דוידוב דהר לעבר השער של בית"ר ירושלים, אלי דסה דחף אותו מאחור, אלון יפת סימן להמשיך. טעות של השופט.

דקה 35: בדקות האחרונות המשחק נראה מפוזר ושתי הקבוצות מתקשות להניע כדור. על הזדמנויות אין בכלל מה לדבר.

דקה 28: עלי עוסמאן גלש לרגליו של זאור סדאייב וביצע עליו עבירה. אלון יפת שלף צהוב ראשון במשחק.

דקה 15: בן שושן מצא את ריקן וזה בעט מקצה הרחבה, בלי לעצור מזווית לא קלה, מעל המשקוף של קנדיל. בית"ר עדיפה ברבע השעה הראשונה.

דקה 9: מסירות כפולות בין סדאייב לקריאף הובילו לבעיטה של הצ'צ'ני מ-16 מטר, שטוח והחוצה. מהלך קבוצתי נאה של הקבוצה מהבירה.

דקה 3: קריאף הוכשל כ-25 מטר מהשער. פרננדס בעט את הכדור החופשי ושלח אותו לחומה הלבנה-אדומה.

דקה 1: המשחק יצא לדרך. אצטדיון דוחא מלא כמעט לחלוטין, מלבד קרחות ביציע של בית"ר. 90 דקות לסיום העונה, שתי הקבוצות בסכנת ירידה, איזה מתח.

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עשו הפסקה במחאה ובאו לדחוף את הקבוצה. אוהדי בית"ר בדוחא/קובי אליהו

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, פיטר אמבמבה, עלא אבו סלאח, אדיר טובול, באסם גנאים, חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב (דיא סבע, 61), חאמד גנאים, מוחמד כליבאת (חסיב אבו רוקון, 90+1), אחמד קאסום (מחמוד עבאס, 81).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, דינו שקבורץ, שי חדד, קובי מויאל, אופיר קריאף, דריו פרננדס, אבי ריקן (סטיבן כהן, 70), עמית בן שושן, זאור סדאייב.

עמית בן שושן, דריו פרננדס, בית"ר ירושלים, מול עלי עוסמאן, בני סכנין. קובי אליהו
מעט כדורגל, הרבה עצבים. עוסמאן מול בן שושן ופרננדס בדקות הפתיחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully