וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקווש: נבחרת ישראל העפילה לדרג 2

הנבחרת זכתה באליפות אירופה באמסטרדם לאחר שגברה על נורווגיה 0:4. ישראל דורגה אחרונה בטורניר והצליחה להפתיע

נבחרת ישראל בסקווש זכתה אתמול (שבת) בגמר אליפות אירופה בסקווש לשנת 2013 שהתקיימה באמסטרדם, הולנד. אחרי ארבעה ימים מתישים של משחקים, שחקני נבחרת הבוגרים עידו אברון, דובי חרוזי, רון לוי, ניר זיסמן, אורי אלימלך ואביחי בר מוחא התמודדו בקרב על המקום הראשון מול נבחרת נורווגיה וניצחו בתוצאה 0:4 שהבטיחה עלייה לדרג 2.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ישראל הגיעה לאליפות כאנדרדוג ודורגה אחרונה בטורניר. ההגרלה לא הייתה לטובתנו וכבר בבית הראשון והמורכב מכולם, נאלצו שחקני הנבחרת להתמודד מול נבחרות כגון נורווגיה וסלובניה המדורגות 1 ו- 2 בטורניר. ההגרלה הקשה לא עצרה אותם מלנצח כל נבחרת שעמדה בדרך לגביע.

כשמדברים על משחקי מחבט, הענף הראשון שעולה לכולנו לראש הוא טניס. הפרסים הכספיים, הסלבריטאים שפוקדים את אצטדיוני הענק בגראנד סלאמים השונים והסיקור הטלוויזיוני הנרחב מושכים את תשומת לבם של אוהדים וצופים. אבל לטניס יש בן דוד קרוב – רחוק, יותר מהיר, יותר אינטנסיבי, עם המון טקטיקה ומעייף לא פחות - הסקווש.נכון להיום הסקווש אינו ענף אולימפי, התאחדויות בינלאומיות ואיגודי סקווש ברחבי העולם
משקיעים ופועלים כדי להכניס את הסקווש לאולימפיאדת 2020. לאחרונה שחקני הטניס הגדולים בעולם התגייסו למאמץ והצטרפו לקמפיין למען הסקווש כענף אולימפי.

נבחרת ישראל בסקווש שנסעה עם הרבה מוטיבציה וחזרה עם המון גאווה לאומית, תחזור מחר לארץ, תמשיך להתאמן ולהתכונן לתחרויות נוספות. בעקבות הזכייה, ישראל תתחרה בשנה הבאה באליפות אירופה לנבחרות לשנת 2014 שתתקיים באיטליה בתקווה להעפיל לדרך העליון ולשים את ישראל על מפת הסקווש העולמי.

  • עוד באותו נושא:
  • סקווש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully