וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן נבחר לבצע את השיר הרשמי ליורו הצעירות

הזמר יבצע לראשונה את השיר בטקס הפתיחה של הטורניר בעוד חודש באצטדיון בנתניה. גולן: "מקווה שיהנו, התרגשתי מהפניה"

אליפות אירופה עד גיל 21, שתתקיין בישראל, מתקרבת בצעדי ענק. בחוד חודש בדיוק תישמע שריקת הפתיחה של הטורניר, והיום (ראשון) נודע כי אופ"א בחרה בזמר אייל גולן לבצע את השיר הרשמי של הטורניר.

הארגון בחר בזמר בשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל בישראל, והוא יבוצע לראשונה בטקס פתיחת הטורניר שיתקיים ביום רביעי, 5/6/2013 באצטדיון החדש בנתניה. הטקס ישודר בשידור חי ב-140 מדינות ברחבי העולם.

ראיון עם אייל גולן.
"כולי תקווה שיהנו מהשיר". גולן

אייל גולן התייחס לבחירתו ואמר: "התרגשתי מאוד כשאופ"א פנו אליי בבקשה לייצג את ישראל ולפתוח את אליפות אירופה בכדורגל לנבחרות צעירות. החיבור שלי לכדורגל ידוע לכולם. אני גאה לייצג ישראל בכל הזדמנות בה אני יכול. ברגע שהוחלט על שיתוף הפעולה, עבדתי יחד עם מיטב המוזיקאים בארץ על מנת למצוא את השיר המתאים ביותר למעמד ולרוח ולערכים של אופ"א. כולי תקווה כי יהנו מהשיר וכמובן שאני מייחל להצלחה של נבחרת ישראל בטורניר".

רונית גלסמן מנהלת השיווק של הטורניר מטעם ההתאחדות לכדורגל: "בניגוד לשיתופי פעולה שביצענו עם אייל גולן בעבר, כעת מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית שכן מדובר בכתיבה וביצוע של השיר הרשמי של הטורניר ומעבר לחשיפה הבינלאומית בטקס הפתיחה, יתלווה לשיר קליפ שעתיד להיות משודר בערוצי הספורט המובחרים ברחבי אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully