וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האל סיטי חוגגת עלייה לפרמיירליג: "התסריט המושלם"

באנגליה לא נרגעים מהדרמה הענקית במחזור הסיום של הצ'מפיונשיפ. ברוס: "לא ראיתי דבר כזה מימיי". זולה: "יום ארוך"

גורל העונה בפרמיירליג הוכרע כבר מזמן, האלופה כבר הוכתרה לפני מספר שבועות, אך מה שקרה אמש (שבת) במחזור סיום העונה בליגה השנייה - הצ'מפיונשיפ - התעלה על הכל. דרמה אדירה ליוותה את מחזור הסיום, בסיומו האל סיטי חזרה לפרמיירליג ממנה ירדה בתום עונת 2009-2010 לאחר 2:2 ביתי נגד המוליכה קרדיף.

הטייגרס כבר נחו על זרי הדפנה לאחר שעלו ליתרון 1:2, אך בתוספת הזמן השיגעון הגיע לשיאו: האוהדים פרצו לכר הדשא, ניק פרושוויץ החמיץ פנדל, ובצד השני ניקי מיינארד העניש עם פנדל מוצלח משלו שקבע 2:2 ושלח את האל סיטי לשאת עיניים למשחק של ווטפורד, שהתחרתה עימה על העלייה, מול לידס. המתח הגיע לשיאו, ובמצב של 1:1 ווטפורד תקפה בחמת זעם עם 10 שחקנים, אך דווקא ספגה בדקה ה-90, הפסידה, ושלחה את האל סיטי לחגוג בענק.

מאמן האל סיטי, סטיב ברוס. GettyImages
איזו דרמה ענקית. סטיב ברוס/GettyImages

מנג'ר האל סיטי סטיב ברוס עבר לא מעט בכדורגל. מי שכיכב במנצ'סטר יונייטד שנים רבות כשחקן פעיל הפך אחר למנג'ר של קבוצות קטנות באנגליה בדרך כלל. הוא גם הוליך את בירמינגהאם פעמיים להעפלה לפרמיירליג. אך את מה שהוא ראה אמש, הוא לא ישכח הרבה זמן. "אני נמצא בענף הזה הרבה מאוד זמן, ומעולם לא ראיתי דבר כזה, ב-10 או 15 הדקות האחרונות. שמענו והתעדכנו על התוצאות של ווטפורד וכמעט יכולנו ללכת לישון. כמה הזדמנויות היו לנו? היה לנו גם פנדל, והחמצנו אותו. זה יה מגוחך, מופרע לחלוטין".

"לעלות ליגה ללא חלוצים במשך שלושה חודשים זו עדות מצוינת לאיכויות של החבורה הזאת", התגאה ברוס, שהצטרף רק העונה לטייגרס. "הם אולי לא הכי מוכשרים באופן טבעי, אבל הם חבורה נהדרת של שחקנים ויש להם תשוקה אדירה שלקחה אותנו לאן שהגענו".

פול מקשיין, שחקן האל סיטי, התרגש בסיום: "כבר חשבנו שזה אבוד והתחלנו לדמיין את משחקי הפלייאוף. אי אפשר היה לכתוב את זה טוב יותר, זה כמו סרט עם תסריט מושלם. עשינו לעצמנו את החיים קקשים, אבל שמרנו את הטוב ביותר ליום האחרון".

אוהדי האל סיטי חוגגים העפלה לפרמיירליג. Gareth Copley, GettyImages
ט-י-ר-ו-ף. אוהדי האל סיטי חוגגים/GettyImages, Gareth Copley

מי שעדיין מתקשה לעכל את הבשורות ואת הדרמה הבלתי נתפסת מאתמול הוא ג'יאנפרנקו זולה. מנג'ר ווטפורד, כמו רבים אחרים, כבר היה יכול לדמיין כיצד הוא חוגג עם אוהדי הצרעות חזרה לפרמיירליג, אך אז, כאמור, הגיעה הדקה ה-90 והפנדל שחרץ את דינה וישאיר אותה להיאבק בפלייאוף על המקום השלישי - ממנו גם כן מעפילים לפרמיירליג. "זה היה יום ארוך וניסינו הכול. עשינון המון טעויות, אבל הן נבעו מעייפות. אין לי טענה לשחקנים שלי, הם נתנו הכול. זו הייתה עונה פנטסטית".

ג'אנפרנקו זולה מאמן ווטפורד מאוכזב. GettyImages
"זה היה יום ארוך". ג'יאנפרנקו זולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully