וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטירוף של וומבלי כבר התחיל. חזרה גנרלית סוערת"

גרמניה התרגשה מה-1:1 של דורטמונד ובאיירן. קלופ על העימות מול זאמר: "זה נורמלי". נוייר: "אף פעם לא משחק ידידות"

הבונדסליגה אומנם גמורה כבר ובאיירן מינכן זכתה באליפות בפער ענק, אבל אם משחק העונה שנערך אמש (שבת) בין האלופה היוצאת דורטמונד לבין הבאוורים והסתיים ב-1:1 מעיד ולו במשהו על גמר ליגת האלופות שמצפה בין שתי הקבוצות האלה ב-25 לחודש, לא כדאי יהיה לפספס דקה.

שתי הקבוצות עלו עם הרכבים מאוד חסרים, קווין גרוסקרויץ כבש לשוורצגלבן בפתיחה ומריו גומז השווה עוד במחצית הראשונה, אבל זה לא היה החלק המעניין באמת. רוברט לבנדובסקי החמיץ פנדל בדקה ה-60 אחרי שריקה שגויה נגד ג'רום בואטנג ומשם הבלגן החל.

יורגן קלופ מאמן דורטמונד מתעמת עם מתיאס זאמר מנהל מקצועי באיירן מינכן. GettyImages
ראש בראש. קלופ וזאמר/GettyImages

רפינייה ראה צהוב בדקה ה-62 וכעבור שתי דקות בלבד הוא וקובה בלאשצ'יקובסקי התכחסו, עד ששחקן באיירן שלח מרפק לפנים של הפולני והורחק. האירוע הזה הוביל לעימות על הקווים בין מאמן דורטמונד יורגן קלופ לבין המנהל המקצועי של באיירן ושחקן העבר של דורטמונד, מתיאס זאמר, שנעמדו זה מול זה והחליפו "ברכות". זאמר אף שמע את הקהל בסיגנל ארינה צועק לעברו "בוגד".

"הטירוף של וומבלי כבר החל", זעקה כותרת ה'בילד', "רפינייה משתולל, זאמר וקלופ מאבדים את זה! החזרה הגנרלית הייתה סוערת".

"זה נורמלי, דברים כאלה קורים", הרגיע קלופ בסיום, לאחר שלחץ את ידו של זאמר, "אנשים חשבו שזה יהיה משחק רגוע, אבל ברגע שמתחילים, זה לא ככה. היה מאבק קשה ובסיטואציות כאלה, קורים כל מיני דברים. אמרתי לרפינייה להתרחק מקובה, זאמר אמר לי לא לדבר עם השחקנים שלהם ועוד משהו שלא הבנתי, בגלל זה התקרבתי אליו. אני אמרתי לו שרפינייה נתן לקובה מכה בפנים. אני לא מחפש חברים חדשים, רציתי לנצח". לבנדובסקי הגיב בחיוך להחמצת הפנדל: "אי אפשר לחשוף את הכול כבר עכשיו, צריך לשמור משהו בגמר".

רפינייה באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי דורטמונד. Christof Koepsel, GettyImages
ייפגשו שוב בקרוב. בואטנג ולבנדובסקי/GettyImages, Christof Koepsel

בבאיירן, שראתה את רצף 14 ניצחונות הליגה שלה נקטע ואיבדה נקודות ליגה ראשונות ב-2013, לא התרגשו יותר מדי: "אחרי המשחקים מול ברצלונה לא היה קל לחזור לליגה", אמר המאמן יופ היינקס, "היה משחק אינטנסיבי ואף צד לא הסכים לוותר. חששו שזה יהיה משחק משעמם, כי חסרו לנו הרבה שחקנים, אבל זה בהחלט לא היה המקרה". גם מנואל נוייר ידע: "דורטמונד מול באיירן אף פעם לא יכול להיות משחק ידידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully