וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: עתידו של לוי תלוי בתכנית הכלכלית של ברקת

5.5.2013 / 7:15

במועדון כבר הוחלט לפנות למועמד המוביל איוניר ולמזרחי אם לא ימשיך, המאמן בינתיים ממתין לפגישה. רוב המושאלים יעזבו

one

ערב ענק עבר על הפועל באר שבע אמש (שבת), כשהקבוצה הביסה 0:3 את מכבי נתניה, שלחה אותה לליגה הלאומית ועל הדרך הבטיחה את הישארותה בליגת העל. "תוכנית המשחק של אלישע עבדה, הבכנו את מכבי נתניה מהתחלה והורדנו להם את הביטחון בהגנה. ידענו שאם נפתח חזק הם יהיו בהלם. החמצנו פעמיים והיינו בטוחים שזה הולך לכיוון השני, אבל אחרי השער הראשון ההתרגשות עברה". כך סיכם מגן הפועל באר שבע, אביתר אילוז.

במועדון חגגו אתמול בחדר ההלבשה והעיפו חפצים לכל עבר. תומר סויסה שהתחתן ביום רביעי עמד במרכז השמחה, אך במועדון שיבחו בעיקר את רביד גזל. "הוא נתן את משחק חייו. כולם היו טובים, אבל הוא עלה בדרגה אחת על כל שחקן שהיה אתמול על המגרש", אמרו שחקנים בסיום.

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע חוגגת עם המאמן אלישע לוי. ברני ארדוב
החיוכים יוחלפו בשיחות על העונה הבאה. לוי עם ברקת/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, בהפועל באר שבע מתכוונים להיפגש עם אלישע לוי למחרת ההישארות אך אם הוא לא ימשיך מוטי איוניר יהיה המועמד המוביל, כשגם יוסי מזרחי ואלי כהן שאימן העונה את בית"ר ירושלים הוזכרו כאופציות. לאחר הפרסום הכחישו בבאר שבע מגעים עם איוניר ומזרחי, אך שיחה כללית בעניין בה הוצעו השניים נערכה כבר לפני מספר ימים. מועמד אחר שבמועדון היו רוצים לראות הוא רוני לוי, אך המאמן מחפש אופציות בחו"ל ולא ברור אם הוא מעוניין בכלל לאמן בישראל.

הפגישה בין לוי לאלונה ברקת נקבעה למחר בשעות אחר הצהריים, לאחר שהקבוצה תתכנס לשיחת סיכום עם הבעלים והמאמן. הדעה הרווחת אתמול בקרב שחקני הקבוצה הייתה שלוי צריך להישאר, אך רק במהלך השיחה, בה ישמע לוי את התכנית הכלכלית של ברקת לעונה הבאה וזאת תבהיר את עמדותיה לגביו, יוחלט האם יישאר. גורם בכיר בהפועל באר שבע אמר אתמול כי ההחלטה לא תתקבל היום, אך היא צפויה להתקבל בימים הקרובים.

אילוז דיבר גם על העונה הבאה והתייחס גם למעמד המאמן. "אני מקווה שהיא תהיה עונה טובה יותר, אי אפשר כל עונה להילחם על הירידה, זה לא עובד ככה. צריך שהדברים ייבנו נכון מבחינת צעירים וזרים. אני מקווה שאלישע ימשיך, הוא היה כאן עונה ראשונה ויודע בדיוק את מי לשחרר ולהשאיר, יודע מה הקהל צריך, אני מקווה שהוא ימשיך. אני חייב לומר שאני טעון על אנשים שהספידו אותנו בשבוע האחרון. אנשים אמרו בטלביזיה שאנחנו יורדים. אנחנו שמחים ומאושרים. זה המשחק הכי טוב שלנו העונה".

אילוז המשיך ואמר: "אין לי מילים, פשוט באנו ועמדנו בלחץ הזה. כשראינו את הקהל זה הטריף אותנו, זה מה שעזר לנו. הצגנו כדורגל ולחימה, היה מאמץ אדיר. אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אולי חוץ מהניצחון על מכבי תל אביב. מה השתנה? ידענו מזמן שאנחנו מועמדים לרדת. אין מה להסביר כאן. באנו למגרש ועשינו הכל. חדר ההלבשה בסיום לא היה נראה טוב, כי שחקנים זרקו דברים, השתגעו. מגיע להם". על מכבי נתניה אמר הקשר: "זה הכדורגל, אני אוהב את מכבי נתניה ויש שם שחקנים שהם חברים שלי. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו מתנצלים. חייבים לעשות פה משהו בעונה הבאה. מה בדיוק? אני לא יכול לענות על זה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני הפועל באר שבע אביתר אילוז, דובב גבאי עם הבעלים אלונה ברקת. קובי אליהו
חייבים לעשות משהו בעונה הבאה. אילוז, גבאי וברקת/קובי אליהו

העונה הבאה: ברוכיאן וסבן אאוט, מנגה וזגורי הוזכרו

מבחינת העונה הבאה, אבירם ברוכיאן וקלמי סבן לא אמורים להמשיך, כשאביתר אילוז ייכנס עם ההנהלה למשא ומתן לגבי המשך העסקתו. במועדון מתכוונים להשאיר את אילוז אם המשא ומתן יעלה יפה, אבל מתכוונים להביא מגן ימני בכיר וייתכן שהקפטן יצטרך להילחם יותר על מקומו בעונה הבאה.

השוערים גליל בן שנן ואלירן סולימנפור, הבלם בן והבה, הקשרים רביד גזל ורועי קהת, מסיימים חוזה ובבאר שבע יצרכו להחליט מי מהם ימשיך. כרגע הסיכויים הטובים ביותר הם של גזל בו מעוניין אלישע לוי אם ימשיך. רוב השחקנים שנותרו חתומים על חוזים עד יוני 2015 והשאר עד יוני 2016. בכל מקרה, נושא המשך העסקתם של השחקנים שסיימו חוזה לא יתקבל מחר, אלא רק לאחר שיתמנה מאמן.

שחקן נוסף שמסיים חוזה הוא הקשר פטריק אוסיאקו, ולמועדון יש אופציה על השחקן. לאחר מינוי המאמן תתקבל החלטה מיידית בעניין.

ומה לגבי שחקני הרכש? במועדון מתכננים מהפכה גדולה ללא קשר לזהות המאמן, ומספר שמות כבר עלו. אמש התברר כי בטרם הסתיימה העונה במועדון בדקו מספר אופציות של שחקנים בעמדות שונות. מיד לאחר הירידה של הפועל רמת גן לליגה הלאומית, עלו שמותיהם של דיוויד מנגה וישראל זגורי מהפועל רמת גן, וייתכן שבמועדון יפנו אליהם בקרוב. עוד קודם ההסתבכות בתחתית, כשנראה שהיה שהקבוצה הבטיחה את הישארותה, נבדקה מועמדותם של עודד אלקיים ולירוי צעירי, אם לא ימשיך במכבי חיפה וסביר להניח שגם יעלו בהמשך. בכל מקרה, הדבר יקרה רק לאחר מינוי המאמן הבא.

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן מול ספואן זועבי שחקן ראשון לציון. ברני ארדוב
יגיע לחזק? מנגה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully