וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מוטי איוניר הוצע לקבוצה

29.4.2013 / 22:59

במועדון טענו כי הם מסרבים לעסוק בהכנות לעונה הבאה עד להבטחת ההישארות. אם לוי לא ימשיך, גם מזרחי יהיה מועמד

one

הפועל באר שבע עדיין לא יודעת אם תצליח לשרוד בליגת העל, כאשר ביום שבת הקרוב (19:10) מצפה לאדומים מבירת הנגב משחק על כל הקופה מול מכבי נתניה, בו הפסד עלול לסבך אותם קשות.

אם באר שבע אכן תצליח לשרוד עוד עונה בליגה הבכירה, היא תקדים את ההכנות לעונה הבאה וכבר ביום ראשון, יממה בלבד לאחר המחזור האחרון של העונה בפלייאוף התחתון, יחל הטיפול בנושא המאמן שיעמוד על הקווים בוסרמיל ב-2013/14.

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לקווים בעונה הבאה? איוניר/ברני ארדוב

המאמן מוטי איוניר, שמאז פוטר ממכבי תל אביב לא אימן באף קבוצה ומשמש בימים אלה בין היתר כפרשן, הוצע בימים האחרונים להנהלת המועדון על ידי סוכן שחקנים. שני הצדדים הכחישו כי ניהלו מגעים בעניין, אולם ייתכן שבשלב מאוחר יותר תיערך פגישה בנושא זה.

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת הודיעה כי היא מסרבת לעסוק בהכנות לעונה הבאה עד אשר הקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה, אך ככל הידוע מאמנה היוצא של מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, שלא ימשיך בקבוצה מעיר הנמל, הוא אחד המאמנים המועדפים עליה במקרה שהמאמן הנוכחי של באר שבע, אלישע לוי, לא ימשיך.

"אלונה מעריכה מאוד את אלישע לוי, אבל הסדר הוא כזה: הקבוצה תצטרך להבטיח הישארות, אחר כך לקבוע מה יהיה התקציב ורק אז היא תשב עם מאמנים, כולל אלישע, ותחליט", אמר מקורב לבעלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully