וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "הסיוט מאחורינו". סדאייב וקאדייב עזבו

4.5.2013 / 21:21

בית"ר ירושלים ניצלה מירידה והמאמן נשם לרווחה אחרי תקופה ארוכה: "אני מקווה שישמרו על בית"ר". הצ'צ'נים ממריאים הביתה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הרבה דובר על הנפיצות של משחק התחתית בין בני סכנין לבית"ר ירושלים הערב (שבת) באצטדיון דוחא. היריבות המרה בין הקבוצות ובין מחנות האוהדים איימה להפוך למסוכנת בגלל ששתיהן היו בסכנת ירידה, אבל החדשות שהגיעו כל העת מנתניה הרגיעו את שתי הקבוצות. בסיום 0:0 ושתי הקבוצות ממשיכות בליגת העל.

זאור סדאייב, שקיבל כרטיס אדום לא מוצדק בדקה ה-39, עוזב את ישראל יחד עם חברו לבית"ר ירושלים, ג'יבראיל קאדייב. השניים ככל הנראה סיימו את דרכם בקבוצה מהבירה.

למשחק קדמה כמות בלתי מבוטלת של אירועים מחוץ לכר הדשא. כמה מאות אוהדים של בית"ר הגיעו באיחור בגלל עיכוב בהסעות והתעמתו עם המשטרה. אוהדי סכנין מצידם הניפו דגלי פלסטין ואחד מהם אף נעצר כשניסה להיכנס ליציע עם שוקר חשמלי. בהמשך כאמור, הרוחות היו רגועות יותר. גם העובדה שהקבוצה נשארה בליגה, לא הרגיעה את קהל בית"ר הזועם. אריאל הרוש, השוער שהגיע בסיום המשחק להודות לקהל ולזרוק את חולצתו, ספג קללות ונאצות וירד בעצבים לחדר ההלבשה.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
"אי אפשר לשחק ככה כדורגל". אלי כהן/קובי אליהו

אריאל הרוש צייץ בטוויטר הפרטי שלו והתייחס לעונה שעברה על הקבוצה: "נשארנו בליגה אחרי עונה קשה, משוגעת, מלאת מהפכים, עונה שהרגשתי שכשחקן כדורגל יש לי השפעה ותפקיד מעבר למגרש. עונה שהרגשתי שהתבגרתי בה והאופי שלי עמד בה למבחן. עונה שהתחשלתי בה. רציתי להגיד תודה לכל אלה שתמכו ותומכים, אלה שעושים את זה בשקט, בשיחות ובהודעות אישיות. תודה לכולם. עונה שלעולם לא אשכח ואקח אותה איתי לכל החיים".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, אמר בסיום: "האופק לא נראה ורוד אבל הסיוט הזה מאחורינו. אין תחליף או דבר שיכול לתאר את הסיוט הזה. מה שאני עברתי, השחקנים, ההנהלה, אי אפשר לשחק ככה כדורגל. גם מנצ'סטר יונייטד יכולה להתפרק בלי האוהדים, השחקנים איבדו ביטחון וריכוז".

כשנשאל על עתידו בקבוצה אמר המאמן: "אף אחד לא יודע אם תהיה בית"ר ירושלים. אי אפשר לתאר מה שקורה עם המועדון והבעלים, אנחנו הולכים הביתה ולא יודעים מה יקרה. הייתי רוצה להישאר בבית"ר אבל בתנאים אחרים. כל הספסל שלי זה ילדים בני 19. בית"ר לא יכולה להיות קבוצת תחתית. היא צריכה את הקהל שממלא את האצטדיון כמו שהיה בחלק הראשון של העונה".

אופיר קריאף אמר: "הסוף של העונה היה מטורף. עברנו שלושה חודשים שאני לא מאחל לשום קבוצה לעבור. אני מקווה שמישהו ייקח אותנו וישקיע בנו. הסיפור עם הצצ'נים נגמר. נכון שזה בא לנו משום מקום באמצע מומנטום טוב, עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

מאמן סכנין מרקו בלבול שמח בסיום: "השתתפתי בהרבה משחקי אליפות וגם בליגת האלופות, אבל אני לא זוכר אווירה כזו. נשארנו בזכות. ניצחנו בבאר שבע, לא הפסדנו בכל הפלייאוף הזה נגד קבוצות טובות ועשינו עבודה יוצאת מהכלל. הגעתי רק לפני יותר מחודשיים אבל הקרדיט מגיע להנהלה, שנתנה שקט לשחקנים ועמדה בלחץ. אני אוהב את המקום, זו קדנציה שנייה שלי פה, אבל נלך לחגוג ואחר כך נדבר על העתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן בני סכנין, מרקו בלבול. קובי אליהו
התרגש מאוד. בלבול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully