וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער לבן בסט, מארסיי ניצחה את באסטיה

החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-85 וכבש אחרי ארבע דקות ב-2:4 הביתי על ליל. מארסיי שנייה אחרי 1:2 מצמד של ג'יניאק

המחזור ה-35 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת), לאחר שהחל אמש עם 0:0 בין סנט אטיין לבורדו. מארסיי החלה את משחקי היום עם 1:2 על באסטיה, שקירב אותה צעד נוסף לזכייה במקום השני המוביל אל שלב הבתים של ליגת האלופות. בערב, עדן בן בסט חזר לשחק במדי טולוז, וחמש דקות הספיקו לו כדי לכבוש לקראת הסיום את שערו ה-11 העונה ב-2:4 הביתי על ליל. סושו עלתה מעל הקו האדום עם 0:1 על לוריין.

פייר אנדרה ג'יניאק שחקן מארסיי. רויטרס
דחה את החגיגות של פ.ס.ז' לפחות בשבוע. ג'יניאק/רויטרס

מארסיי - באסטיה 1:2

הקבוצה מדרום צרפת מתקרבת למקום השני היקר מפז. בזכות הניצחון היא התקרבה מרחק שש נקודות מפריס סן ז'רמן המוליכה (שבכל מקרה לא תוכל לזכות באליפות מחר) והתרחקה שבע נקודות מליון השלישית, כאשר לשתי האחרונות משחק חסר. אנדרה פייר ג'יניאק כבש את הראשון של מארסיי כבר בדקה ה-12 עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי בישול של מתיו ולבואנה. עם פתיחת המחצית השנייה, פלוריאן תובאן השווה, אולם המילה האחרונה הייתה שייכת לג'יניאק, שהכריע תשע דקות מהסיום אחרי עוד בישול של ולבואנה.

עדן בן בסט, שחקן טולוז. GettyImages
שער 11 העונה. עדן בן בסט/GettyImages

טולוז - ליל 2:4

עדן בן בסט נכנס לחמש הדקות האחרונות, וזה הספיק לו כדי לכבוש את שערו השני במדי טולוז וה-11 העונה (תשעה בברסט). הסגולים אמנם סיימו את העונה, אך בכל זאת השיגו ניצחון ביתי משכנע ומנעו מליל לעלות למקום השלישי. וויסאם בן ידר כבש את ה-13 שלו העונה מריבאונד בדקה ה-20 והקפטן אטיין דידו כבש את השני אחרי דאבל פס עם דניאל בראטן בדקה ה-32, אבל מרקו באשה צימק בנגיחה בדקה ה-39 וסלומון קאלו סיים נהדר כדי להשוות בדקה ה-49. טולוז לא רצתה לרשום משחק בית שביעי ללא ניצחון, ונמנעה מכך עם שער של בראטן בין רגליו של סטיב אלאנה. המסמר האחרון היה שייך לבן בסט, שבדקה ה-89 נהנה מאסיסט של בראטן וכבש מול שער חשוף.

משחקים נוספים:

סושו - לוריין 0:1
לסושו: סלואן פריבה (30)

ריימס - אז'קסיו 1:1
לריימס: אייסה מנדי (36). לאז'קסיו: אדריאן מוטו (24)

מונפלייה - ברסט 1:2
למונפלייה: מרקו אסטרדה (10), סולימן קמארה (74). לברסט: פלוריאן רספנטינו (20)

טרואה - אוויאן 0:1
לטרואה: ז'אן כריסטוף באהבק (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully