וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זו העונה הכי טובה של פרדיננד ביונייטד"

המנג'ר מלא שבחים לבלם: "ברגעים החשובים הוא תמיד היה שם". בראשון הם מארחים את צ'לסי (18:00, ספורט1 ו-HD)

אחרי שבעונה שעברה ריו פרדיננד זכה לקיתונות של ביקורת על היכולת הלא מספקת שלו במדי מנצ'סטר יונייטד, הבלם הוותיק העונה התאושש והיה שותף בכיר להשבת כתר האליפות לאולד טראפורד. השדים האדומים סבלו העונה מחסרונות חוזרים ונשנים של שחקני הגנה ופרדיננד ביסס את עצמו כבורג הכי יציב במרכז החולייה האחורית.

"זו הייתה העונה הכי טובה של ריו מאז שהוא הגיע למועדון", החמיא אלכס פרגוסון לבלם בן ה-34 שהצטרף לקבוצה לפני 11 שנה, "היו משחקים בהם השארנו אותו מחוץ להרכב כי רצינו לנהל את העונה שלו בצורה הטובה ביותר, אבל בזמנים הכי חשובים הוא תמיד היה שם".

יונייטד סבלה העונה מפציעות של רוב הבלמים שלה ופרדיננד שותף ב-26 משחקי ליגה, 25 מהם בהרכב הפותח. פרגוסון הוסיף: "נמניה וידיץ' היה חסר לאורך חצי מהעונה, כריס סמולינג החמיץ את רוב העונה, פיל ג'ונס פספס הרבה משחקים וגם ג'וני אוואנס החסיר כמה. ריו התמודד עם המצב בצורה מצוינת. אני מקווה שהוא יחתום על חוזה חדש ואני מעריך שזה מה שהוא יעשה".

פרדיננד יסיים את חוזהו הנוכחי ביונייטד בעוד פחות מחודשיים, אבל הוא צפוי לחתום על חוזה חדש בתקופה הקרובה. הוא נבחר לאחרונה לנבחרת העונה על פי בחירת השחקנים, לראשונה מאז עונת 2008/9.

ביום ראשון (18:00, ספורט1 וספורט1 HD) מנצ'סטר יונייטד תארח את צ'לסי למשחק במסגרת המחזור ה-36 בפרמיירליג. הקבוצה הלונדונית הדיחה העונה את יונייטד גם מגביע הליגה וגם מהגביע והאלופה הטרייה תבקש נקמה ספורטיבית קטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully