וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה מגשימים משאלה: המשחק המיוחד של פורטלנד טימבר

אטיקוס ליין דופרי בן ה-8 נאבק בסרטן הכבד וביקש לשחק מול אליליו. הם אירגנו 3,000 אוהדים ואווירה מחשמלת ומרגשת

יש דברים שיודעים לעשות רק בארצות הברית. לא מעט ילדים אשר חולים במחלות קשות זוכים להגשים משאלות דרך "משאלת לב" ("Make-A-Wish" בארצות הברית), ארגון מיוחד אשר מטרתו לספק לילדים הללו כמה רגעי אושר בתוך המאבק הקשה על בריאותם.

המשאלה של אטיקוס ליין דופרי בן השמונה, שנאבק בימים אלה בסרטן הכבד ונמצא בתהליכי החלמה, הייתה לשחק מול אליליו, שחקני קבוצת ה-MLS פורטלנד טימבר.

צפו בדיווח על המשחק:

הקבוצה מאורגון החליטה שלא להסתפק באירוע שגרתי, אלא לארגן לילד האמיץ ולחבריו חוויה שהם לא ישכחו מעולם. 3,000 צופים התייצבו ביציעי האצטדיון המקומי על מנת לראות את המפגש בין שחקני הטימבר לבין ה"מכונה הירוקה", קבוצת הילדים במדיה משחק ליין דופרי. האווירה הייתה משולהבת ואבוקות ירוקות הודלקו.

לפני המשחק, אטיקוס וחבריו זכו לחדר הלבשה משלהם ובו חיכו להם מדי המשחק. אל כר הדשא הם עלו בשורה, ממש כמו שחקני "היריבה" פורטלנד ולאחר נגינת ההימנון האמריקאי, כנהוג בכל משחק MLS, ההתמודדות יצאה לדרך.

ארבעה שחקנים מקצוענים התרוצצו על כר הדשא מול שישה צעירים, אותם הדריך מאמן הטימר, קיילב פורטר. ליין דופרי התכבד בארבעה שערים, כולל השער המכריע בשניות הסיום, במשחק שהסתיים ב-9:10 לזכות החבורה הצעירה.

"היה מאוד כיף", הוא סיכם בקצרה, בעוד אימו הייתה נרגשת יותר ואמרה: "אני כל כך מאושרת. זה מאוד מיוחד לשחק עם הגיבורים שלך, אני שמחה שהוא זכה לזה". וויל ג'ונסון, כוכב פורטלנד, שאף "הורחק" בכרטיס אדום במהלך המשחק, אמר: "אנחנו גאים שיכולנו למלא את המשאלה שלו. קצינו לעשות את זה כמו שצריך ולתת לו את כל מה שהוא חלם עליו". הטימבר החלו את העונה עם 14 נקודות מתשעה משחקים והם במקום השני במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully