וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרון: "הרגע הכי מאושר", יפו: "הם איימו על שחקנים"

בקטמון חגגו היסטוריה והקפטן הצהיר: "צריך להתאחד". יו"ר יפו בהאשמות קשות: "אבקש לחקור שחקן שחקן. נלך עד הסוף"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי מחזור מותח מאין כמותו, הפועל קטמון ירושלים חגגה הערב (שישי) עלייה היסטורית לליגה הלאומית. קבוצת האוהדים שנוסדה ב-2007 עשתה את כל הדרך מליגה ג' וסיימה במקום הראשון אחרי 1:9 על אורתוכסים לוד שהופיעה למשחק ברגע האחרון. מכבי קביליו יפו שנאבקה עם הירושלמים ראש בראש ניצחה אמנם 2:3 את כפר יונה שירדה ליגה בעקבות ההפסד, אבל היא תמשיך להיאבק על מקום בלאומית כשתחל את הפלייאוף נגד בית"ר כפר סבא.

שי אהרון קפטן הפועל קטמון ירושלים. ברני ארדוב
בשנה הבאה איחוד? שי אהרון חוגג/ברני ארדוב

שי אהרון הקפטן חגג את העלייה עם קטמון לאחר שהשלים צמד במשחק, אבל השמחה שלו הייתה מעט מאופקת. "הרגעים האלה מוציאים ממני. ניסו להכתים את היום הזה, אבל זה הרגע הכי מאושר בחיים שלי ושל השחקנים שמשחקים פה. יותר משהפועל קטמון הרוויחה היום, הכדורגל הישראלי הרוויח עם איך שהמועדון הזה התחיל מאפס והביא 6,000 איש. אסור שדברים אפורים יכתימו את היום הזה כי זה יום גדול".

על המשך הדרך של קטמון אמר אהרון: "עכשיו העבודה שלנו היא עוד יותר קשה. צריכה להישאל פה שאלה אמיתית לקהל שלנו למה הגענו עד פה כי את ההישגים המקצועיים עשינו. צריך לעשות קבוצה אחת חזקה אדומה שתהיה בירושלים ותהווה אלטרנטיבה. אנחנו צריכים לבחון אם בשלו התנאים. היו לי שתי מטרות ביום שהחלטתי לרדת לליגה ב': להביא את הקבוצה ללאומית ולעשות קבוצה אחת חזקה".

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה
אורי שרצקי מונף באוויר. ברני ארדוב
היה שם מההתחלה. אורי שרצקי זוכה לאהבה/ברני ארדוב

מאמן קטמון, עופר טלספפה, הוסיף: "הספורט ניצח היום והמנצחים האמיתיים הם שחקני לוד שהגיעו למשחק ונתנו אווירה ספורטיבית. הקהל שלנו דחף אותנו מהרגע הראשון. אני רוצה ליהנות, לגבי העונה הבאה אני לא יודע. לגבי האיחוד, אני אזרום עם מה שיוחלט פה. אם יחליטו על איחוד, מה טוב".

יואל סוויסה, מאמן אורתודוכסים לוד, הסביר את הסיבות לכך שהקבוצה שלו החליטה להופיע: "מגיל צעיר חונכתי להיות ספורטאי עד הרגע האחרון. השחקנים רצו להוכיח שהם ספורטאים ולא לעשות משהו שלא ייראה. אני שמח שהראינו הגינות וספורטיביות עד הסוף. הקבוצה הטובה עלתה ליגה בסופו של דבר. לא הלכתי נגד ההחלטה של היו"ר, השחקנים רצו לבוא ואני רק מצטער שהוא לא בא לכאן".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות מברכת את הפועל קטמון ואוהדיה על עלייתה לליגה הלאומית. אין ספק שהצטרפות קבוצת אוהדים, על אלפי חבריה, היא יום חשוב לכדורגל הישראלי".

יואל סוויסה מאמן אורתודוכסים לוד. ברני ארדוב
"הקבוצה הטובה עלתה ליגה בסופו של דבר". יואל סוויסה/ברני ארדוב

בקביליו יפו נשמעו בסיום טענות קשות לגבי חוסר ספורטיביות. אילן אלפסי, יושב ראש מכבי קביליו יפו, אמר: "לא ייתכן שיושב ראש יודיע שהם לא מגיעים למשחק, ואז המשחק מתקיים. שמונה שחקני לוד ישנו בירושלים עם שמירה כדי שהם יופיעו וקטמון שילמה על כך. הם הופיעו עם תלבושות של קטמון. היה הוגן לעשות משחק מכריע על כל הקופה במגרש ניטראלי. אני אבקש לחקור שחקן שחקן. קטמון הכפישו אותנו כל השבוע ובסופו של דבר התברר ההיפך. הם איימו על השחקנים שלהם. אנחנו נלך עד הסוף נגד מה שקרה כאן".

ליאור זאדה, מאמן מכבי קבליו יפו, העדיף להתעסק בכדורגל, ואמר: "אני מעדיף להתמקד בשחקנים. אני לא רוצה להתעסק במה שמסביב. השחקנים שלי עשו דבר מדהים כי לפני חודשיים הפער היה 12 נקודות. מגיע כל הכבוד לקטמון שעלו ליגה, צריך להגיד להם מברוק. המקום הזה חשוב לי, אבל היום אני גאה בשחקנים. נתעשת ונעשה פלייאוף טוב. אני הכי הרבה בעולם רוצה לעלות ליגה".

ליאור זאדה מאמן מכבי קביליו יפו. קובי אליהו
"נתעשת ונעשה פלייאוף טוב". ליאור זאדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully