וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס נבחר לעשירייה הגדולה של היורוליג

סנטר מכבי ת"א, שהוביל את המפעל בחסימות, יקווה להיכנס כעת לחמישייה הראשונה. 3 נציגים לצסק"א, 2 לריאל ובארסה

עונת היורוליג של מכבי תל אביב אומנם הסתיימה מוקדם מהמתכונן, עם סוויפ כואב מול ריאל מדריד בשלב ההצלבה וללא הכרטיס המיוחל לפיינל פור. למרות זאת, אחד מהשחקנים בצהוב בכל זאת הצליח להוציא משהו יפה מהעונה האירופית הזו ולהכניס את שמו לעשירייה הבכירה של היורוליג ב-2012/13.

מדובר בשון ג'יימס, שנבחר לרשימת עשרת השחקנים הטובים במפעל העונה וכעת ימתין לראות האם שמו ישתרבב אל החמישייה הפותחת או שמא הוא ייאלץ להסתפק בחמישייה השנייה של המפעל. ה-MVP של העונה יוכרז במהלך משחקי חצי גמר הפיינל פור. כך או כך, מדובר בהישג מכובד לסנטר האמריקאי.

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השחקן הבולט של הצהובים העונה. ג'יימס/ברני ארדוב

את הרשימה הרכיבו עשרות אלפי מצביעים מרחבי העולם באתר היורוליג, כמו גם אנשי תקשורת שנבחרו מכל אחת מן המדינות להן היו קבוצות שהשתתפו העונה במפעל. ג'יימס הוא אחד משני שחקנים בלבד שנכנס לעשירייה הגדולה מבלי להעפיל אל הפיינל פור, כאשר השני הוא דימיטריס דיאמנטידיס מפנאתינייקוס.

בעונתו השנייה במכבי וביורוליג, ג'יימס חווה פריצה גדולה והיה אחד הסנטרים הבולטים באירופה ואחד משחקני ההגנה הטובים במפעל. הוא שותף בכל אחד מ-27 המשחקים של מכבי ביורוליג ורשם 11.5 נקודות, 6.48 ריבאונדים (שני ביורוליג) ו-1.93 חסימות (ראשון במפעל) בממוצע.

את הרשימה מובילה צסק"א מוסקבה, עם שלושה שחקנים: ויקטור חריאפה, ננאד קרסטיץ' ומילוש תאודוסיץ'. לברצלונה וריאל מדריד יש שני שחקנים כל אחד. אצל הקטאלנים מדובר בחואן קרלוס נבארו ובאנטה טומיץ' ואילו אצל הבלאנקוס אלה ניקולה מירוטיץ' ורודי פרננדס. משלים את הרשימה ואסיליס ספאנוליס מאלופת אירופה המכהנת אולימפיאקוס.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully