וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת גן והוד השרון עלו ל-0:1 בחצי הגמר

רמת גן של עמי נאווי הדהימה את המארחת הפייבוריטית עם 76:88. הוד השרון הפתיעה את עירוני נהריה עם 78:81 בחוץ

בעוד בליגת העל מתחילים להתכונן לרבע גמר הפלייאוף, הליגה הלאומית כבר נמצאת בעיצומו של השלבים המכריעים כשהיום (שישי) החל שלב חצי גמר הפלייאוף בשיטת הטוב משלושה משחקים. אלופת הליגה הסדירה, עירוני נס ציונה, ספגה הפסד מפתיע 88:76 למכבי רמת גן, שעלתה ל-1:0 ותוכל לסגור עניין במשחק הבא. עירוני נהריה, שיצאה מהקבר בסדרה מול קרית אתא, תנסה לעשות זאת שוב, לאחר הפסד 81:78 ביתי להוד השרון.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
בדרך להפתעה ענקית? עמית תמיר/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - עירוני רמת גן 76:88

בעונה שעברה הגיעה הקבוצה של נדב זילברשטיין למעמד חצי הגמר כאנדרדוג מובהק מול הפועל תל אביב של ארז אדלשטיין, והודחה. הפעם, היא הגיעה בנקודת פתיחה הפוכה, כמוליכת הטבלעה לאורך העונה כולה, אך נראה שדבר לא השתנה: נס ציונה שוב נחנקה במשחק הראשון, וראתה את עירוני רמת גן מדהימה אותה עם בריחה ברבע השלישי וניצחון מרשים. כעת רמת גן תוכל להכריע את הסדרה ולטאטא את נס ציונה הפייבוריטית כבר בחצי הגמר. הניצחון של רמת גן ממשיך את היכולת המצוינת שהיא הראתה בשבועות האחרונים. הקבוצה של עמי נאווי היא הקבוצה החמה בליגה, ורשמה ניצחון 12 מתוך 13 המשחקים האחרונים שלה.

נס ציונה פתחה את המשחק טוב יותר הודות לטל דן ובילאל בן, שבלטו כהרגלם, אך רמת גן השיבה מלחמה ברבע השני וירדה למחצית בשוויון. ברבע השלישי התוכנית של נדב זילברשטיין התפרקה. עמית תמיר ו-ולאדי ירמישין התעשתו ופתחו מבערים, בדרך ליתרון דו ספרתי, ממנו נס ציונה לא חזרה. טיירון קנט הוליך את רמת גן עם 19 נקודות, עמית תמיר הוסיף 18 ו-7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. תום חבקין תרם 13. בילאל בן (22 נקודות) וטל דן (21) בלטו אצל המפסידה.

שחקן מכבי הוד השרון דינמה אודיאקוסה. ברני ארדוב
בלתי עציר בצבע. אודיקוסה/ברני ארדוב

עירוני נהריה - מכבי הוד השרון 81:78

נהריה מפתחת דפוס פעולה מדאיג. אחרי שברבע הגמר היה נראה שהיא בדרך הביתה אחרי הפסד מפתיע במשחק הראשון מול קרית אתא, שי מינסטר וחבורתו עם עוד תצוגת נפל שמכניסה אותה לפיגור בסדרה, למרות יתרון הביתיות. הוד השרון, מצידה, ממשיכה להיות הההפתעה הנעימה של הליגה הלאומית העונה. אם בתחילת העונה איש לא נתן סיכוי לקבוצה של רועי חגאי - מאמן העונה בליגה - הרי שכעת היא רחוקה משחק אחד בלבד מההעפלה לסנסציונית לסדרת הגמר.

נהריה הייתה נראית כבויה כבר מהפתיחה, ונקלעה לפיגור 20:11 כבר בסיום הרבע הראשון. הוד השרון עלתה ליתרון דו ספרתי ברבע השני, ושמרה עליו בפתיחת הרבע האחרון. נייט מילר ואבירם זליקוביץ' התעוררו קצת אצל נהריה ונגסו בפער לקראת הסיום, אך זה היה מעט מדי, ומאוחר מדי. דינמה אודיוקוסה רשם דאבל-דאבל כהרגלו עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, עידו סטולרו הוסיף 15 וגיא דותן הצעיר סיפק שורה סטטיסטית נאה עם 14, 4 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. נייט מילר קלע 20 נקודות, הוריד 9 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully