וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - קרית שמונה: חילופי שלטון

לפני החגיגות הרשמיות, האלופה הנכנסת מארחת את היוצאת (ש', 17:00, ס'1). עטר וקרלוס לא בסגל, גם מאטוביץ' ינוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב וקרית שמונה נפגשו 15 פעמים בליגת העל. כל קבוצה ניצחה את השנייה שש פעמים ועוד שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי תל אביב אירחה היא ניצחה בארבעה מתוך שמונה משחקים. עוד שני משחקים הסתיימו בתיקו ועוד שניים הסתיימו בניצחון של קרית שמונה.

* מכבי תל אביב לא ספגה שער בבית ב-2013. האחרון שכבש נגדה כשהיא אירחה היה רן אבוקרט מהפועל חיפה. זה קרה ב-29.12.12.

* קרית שמונה מפגינה רפיון מביך בחודש מאי: יש לה 37.78 אחוזי הצלחה והפרש שערים של 24-20. הנחמה היחידה: בחודש אפריל, שבדיוק ייגמר, היא יותר גרועה.

* קרית שמונה תעדיף שאלירן עטר לא ישחק מולה: הוא מלך השערים של מכבי תל אביב נגדה עם שישה כיבושים.

הנתונים: אתר דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטר לא ישחק, אבל זכה למפגש מרגש עם יוהאן קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אחרי התיקו בחיפה, בו הצהובים איבדו יתרון בן שני שערים, הם חוזרים הביתה לבלומפילד ואל האוהדים שלהם, לראשונה מאז הבטיחו את האליפות. המאמן אוסקר גרסיה צפוי לתת פעם נוספת הזדמנות לשלל מחליפים, כאשר החלוץ אלירן עטר שוב לא יהיה בסגל בשל פציעה בברכו וכמוהו גם השוער וינסנט אניימה, שיזכה למנוחה. גם קרלוס גרסיה, שעזב את ישראל לטובת ניתוח באגן, לא יהיה בסגל למשחק. מי שחוזר אחרי השעייה בגין צהובים הוא הקפטן שרן ייני.

באימון הקבוצה נכחו משפחות אנשי הצוות המקצועי, לרבות יוהאן קרויף שהגיע לצפות בקבוצתו של בנו וכן אברהם גרנט וסוכן השחקנים מאיר ריפמן, המיודד עם קרויף האב מזה שנים רבות.

מיד לאחר המשחק, יעברו השחקנים והאוהדים בצהוב לכיכר רבין, שם תצא לדרך בשעה 20:30 חגיגת האליפות הרשמית (שידור חי בוואלה! ספורט).

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה אומנם נפרדו מתואר האליפות כבר בשבוע שעבר אבל מחר (שבת) הם יקבלו הזדמנות להיפרד ממנו באופן רשמי, במשחק מול האלופה הנכנסת. ערב המשחק, החבורה של ברק בכר עוסקת בעיקר בגמר הגביע, בו תיטול חלק ביום רביעי הקרוב מול הפועל רמת גן. כרגע קרית שמונה נמצאת במקום הרביעי בטבלה ובפער של חמש נקודות מהפועל תל אביב שנמצאת במקום השלישי, לכן נראה שגם הכחולים יודעים שלהגיע לאירופה דרך הליגה יהיה כמעט חסר סיכוי ובונים. בכל זאת, בקבוצה הצפונית לא מתכוונים לעשות למכבי תל אביב חיים קלים ורוצים לשמור על המקום הרביעי בטבלה.

שחקנים בקבוצה אמרו: "אנחנו לא מתכוונים לתת למכבי תל אביב להמשיך לחגוג את האליפות על חשבוננו. אנחנו רוצים להישאר במקום שלנו בטבלה. נכון שיש לנו את גמר הגביע, אבל ההכנות לשם יחכו עד לאחר המשחק בשבת". במועדון הצפוני עובדים קשה על מנת להביא לגמר הגביע מספר שיא של אוהדים והיום כבר התבשרו בקבוצה כי מכירת הכרטיסים חצתה את רף ה-3,000, כאשר השאיפה היא להגיע ל-5,000 אוהדים שיתמכו בשחקנים שמגיעים לראשונה למעמד הגמר.

ברק בכר יאפשר מנוחה לסאלח חסארמה ודושאן מאטוביץ' לקראת הגביע, כאשר גם אחמד עאבד ייעדר מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איציק כהן שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
שעת המבחן שלו. איציק כהן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: איתן טיבי

גבות רבות הורמו בקיץ הקודם, אחרי שנודע שמכבי נאבקת עם איזי שרצקי על שירותיו של טיבי. בסופו של דבר, הפך טיבי לאחד הבלמים הכי טובים העונה בליגה וכעת כבר אין שום ספקות לגבי יכולותיו. בשבת הוא פוגש את קבוצתו לשעבר, דבר שתמיד מוסיף מוטיבציה לכל שחקן. בהיעדרו של קרלוס גרסיה הפצוע, תיפול מעמסת מרכז ההגנה על הכתפיים שלו והוא יצטרך להתמודד מול שמעון אבוחצירא שנמצא בכושר נפלא.

עירוני קרית שמונה: איציק כהן

על סאלח חסארמה הוותיק סומכים בקרית שמונה בעיניים עצומות, למרות גילו המתקדם יחסית. מחר בכר יאפשר לחסארמה לנוח ומי שימלא את מקומו הוא איציק כהן, שיצטרך להתמודד עם ההתקפה המצוינת של מכבי ת"א ובעיקר לדאוג שחסרונו של חסארמה לא יורגש במגרש.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, איתו טיבי, שרן ייני (ריף פרץ), יואב זיו (איגנסיו פידלף), גל אלברמן, משה לוגסי, מהראן ראדי, דור מיכה, גונסאלו גרסיה, ראדה פריצה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, ליאור לוי, בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, אוסיי מאוולי, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully