וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - מ.ס אשדוד: משחק הפרידה של יוסי מזרחי

המאמן יערוך את הופעתו האחרונה באשדוד (ש', 18:00, אין שידור). ברמת גן, כהן יעניק מנוחה לישראל זגורי ודויד מנגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל רמת גן ומ.ס. אשדוד נפגשו שבע פעמים בליגה הראשונה. העונה רמת גן רשמה את הניצחון היחיד שלה במפגשים האלה. אשדוד ניצחה שלוש פעמים ועוד שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשרמת גן מארחת, יש לאשדוד שני ניצחונות ותיקו.

* אשדוד בלי ניצחון חוץ ב-2013, ולמעשה, בלי ניצחון חוץ בתשעת המשחקים האחרונים שלה מחוץ לי"א. ניצחון החוץ האחרון שלה היה בנובמבר 2004. היריבה: הפועל רמת גן.

* מצד שני, רמת גן בלי ניצחון ביתי מאז אמצע פברואר, אז הביסה את הפועל באר שבע.

* שמעון אלקבץ הוא השופט הרביעי שירשום הופעת בכורה היסטורית בליגת העל העונה, אחרי עמית אלנקוה, צביקה לוי ואורן סימניאן. בכל שלוש הופעות הבכורה הקודמות של שופט בליגה העונה, הקבוצה הביתית לא ניצחה (שתי תוצאות תיקו וניצחון חוץ).

נתונים: אתר דריבליסט

שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג. ברני ארדוב
אלי כהן לא רוצה לסכן אותו. ישראל זגורי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן שכבר ירדה לליגה הלאומית בשבוע שעבר ישחקו ביום רביעי הקרוב בגמר גביע המדינה נגד עירוני קרית שמונה, וינצלו את המשחק נגד אשדוד בכדי לתת מנוחה כמעט לכל שחקני ההרכב הראשון. המאמן אלי כהן החליט שלא לכלול בסגל את הקשרים דויד מנגה וישראל זגורי וגם המגן ארתור אטצזיאנוב ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. גם הקשר עומר בוקסנבוים והבלם זאב חיימוביץ' שסוחבים פציעות קלות לא יפתחו בוודאות ואולי אף יהיו מחוץ לסגל. השוער גיא סולומון יפתח בין הקורות, תמיר בן עמי בעמדת המגן השמאלי, ג'יבריל סידיבה וקרלוס צ'קאנה ישחקו בקישור ומיראן בורגיץ' יפתח בחוד.

מ.ס אשדוד:

מ.ס.אשדוד מגיעה נטולת דאגות או חששות למשחק סיום העונה שכבר לא קובע שום דבר עבורה. הפרט הפיקנטי המעניין היחיד הוא שמדובר במשחק הפרידה של מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, שכבר הודיע כי לא ימשיך באשדוד בעונה הבאה ולמעשה מסיים את תפקידו. מזרחי צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, כאשר חלק מהשחקנים הצעירים ירדו בחזרה לקבוצת הנוער, שתפגוש מחר את מכבי חיפה, במשחק שתהיה לו השפעה ישירה על קרב האליפות בליגת הנוער. באשדוד רוצים לעלות בהרכב ראוי, אך המאמן יחסר את מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה וחאתם עבד אלחמיד הפצועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרלוס צ'קאנה חלוץ הפועל רמת גן מאוכזב. ברני ארדוב
לקח קשה את הירידה. קרלוס צ'קאנה/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

קרלוס צ'קאנה (הפועל רמת גן)

צ'קאנה לא באמת יעמוד למבחן מחר כי השחקן הזה תמיד נותן את הנשמה בכל פעם שהוא על הדשא. צ'קאנה היה זה שלקח בצורה הקשה ביותר את ירידת הליגה בסיום המשחק מול עכו בשבוע שעבר וייתכן שאם היה מקבל הרבה יותר דקות בחודשיים האחרונים, הוא היה מצליח להשפיע מקצועית ומנטלית על חבריו לקבוצה, שחלקם כבר ידעו במחזורי הסיום שבעונה הבאה הם כבר לא ילבשו את המדים של רמת גן בעונה הבאה.

דוד רביבו (מ.ס אשדוד)

הקפטן הוותיק צפוי לסיים את חלקו באשדוד בסיום העונה הנוכחית. בגיל 35 נראה כי רביבו יחפש לעצמו אתגר חדש מחוץ לקבוצה בה שיחק ב-11 העונות האחרונות, (למעט עונה אחת בבאר שבע, ר"ב). רביבו הוכיח בדקות המעטות בהן שיחק לאחרונה כי הוא לא שכח לשחק כדורגל ויהיה מעניין לראותו במדי קבוצה אחר ולא פחות מעניין מכך יהיה לראות כיצד אשדוד תסתדר בעונה הבאה בלעדיו.

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
גם הוא צפוי לסיים את דרכו באשדוד. רביבו/מגד גוזני

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: גיא סולומון, ליאור ראובן, עוז יפרח, ברנאר אוננגה, תמיר בן עמי, ג'יבריל סידיבה, קרלוס צ'קאנה, וובה בראון, אופיר חמו (בן בן יאיר), דורין גוגה, מיראן בורגיץ'.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו (רועי משפתי), עופר ורטה, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, בן בוטבול, אמיר בן שמעון, דוד רביבו, מיכאל אוחנה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully