וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אבנר קופל: "מבקר האיגוד לא מחזיק בחוזה תקף"

3.5.2013 / 14:33

חוזהו של רו"ח אריה ברסקי, שהכין דו"ח עם ביקורת קשה נגד איגוד הכדורסל, לא עבר את אישור ההנהלה. ברסקי: "אין תגובה"

התפטרותו של אבנר קופל מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל נכנסה ביום שלישי בלילה לתוקפה, וכזכור, מי שמונה לממלא מקומו הוא שמעון מזרחי. מה שעמד במרכז עזיבתו של קופל הוא דו"ח מבקר הפנים של איגוד הכדורסל, רואה החשבון אריה ברסקי, שהעלה טענות חמורות על תפקוד איגוד הכדורסל בימי קופל ובימים של קודמיו. לוואלה! ספורט נודע כי ברסקי, שביקר לא מעט את התנהלות האיגוד בהתקשרות עם ספקים, לא מחזיק בחוזה תקף בשנתיים האחרונות, לאחר שחוזהו לא אושר בהנהלת האיגוד, ולמעשה מקבל תשלומים ללא חוזה בפועל.

יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל. קובי אליהו
עדיין לא נח. אבנר קופל/קובי אליהו

"כשאבנר נכנס לתפקיד כממלא מקום של שי שני הוא נפגש עם ברסקי וביקש ממנו דו"ח על מספר דברים", מספר מקורב של היו"ר, "אבנר דאג להחזיק את הדו"ח האחרון של המבקר, מחודש ינואר 2011. בינתיים אבנר גילה שהחוזה של ברסקי לא אושר בהנהלת האיגוד ולמעשה הוא לא מחזיק בחוזה תקף. כשהוא ראה שהעניינים לא מתקדמים, הוא זימן את ברסקי לפגישה יחד עם המנכ"ל יעקב בן שושן, והוא שאל מדוע הביקורת לא החלה, אך לא התקבלה תשובה".

המקורב ממשיך ומספר כי: "באותו מעמד הוא הודיע כי לברסקי יש שתי אפשרויות - או להכין דו"ח על הנעשה באיגוד בנושא התקשרויות עם ספקים, או להודיע על פרישה. אבנר רצה שהמבקר שעובד מטעמו ומקבל כסף מהאיגוד יבדוק מה נעשה שם. נוצרה אי נעימות גדולה. ברסקי הכין את הדו"ח שבסופו של דבר הוביל לסיום דרכו של אבנר באיגוד".

גורם בכיר בהנהלת איגוד הכדורסל אישר כי חוזהו של ברסקי לא אושר עד היום בהנהלה וממשיך: "הדו"ח של מבקר הפנים מעלה תהיות רבות על התנהלות של חלק מהאנשים, אין ספק בזה. אבל חייבת להישאל השאלה - איך מבקר פנים, שבוחן התקשרויות של איגוד הכדורסל וחוזים, לא מחזיק בחוזה תקף? זאת שערוריה".

רואה חשבון אריה ברסקי מסר בתגובה לידיעה: "זה לא מדויק, החוזה אושר, אבל על הדברים האלה אני מעדיף שלא להגיב".

ירמי אולמרט יור איגוד הכדורסל עם יעקב בן שושן יור הועדה המקצועית. ברני ארדוב
קופל ביקש תשובות ממנו ומברסקי ולא קיבל אותן. בן שושן, מימין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully