וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אוסבלדו העניק לרומא 0:1 דרמטי על פיורנטינה

החלוץ נגח פנימה בתוספת הזמן, הג'אלורוסי רק ארבע נקודות מהמקום השלישי המוליך לליגת האלופות. קייבו - קליארי 0:0

ארבעה מחזורים לסיום העונה, באיטליה מתחילים להיערך לחגיגות האליפות של יובנטוס. אבל עוד לפני שזה יקרה, בשבת התקיימו שני משחקים שפתחו את המחזור ה-35. במוקד עמד המפגש בין פיורנטינה הרביעית לרומא החמישית, שהכריעה אותו עם 0:1 דרמטי משער של פאבלו אוסבלדו בתוספת הזמן וצימקה את הפער ממילאן במקום השלישי לארבע נקודות. עוד קודם לכן קייבו וקליארי נפרדו ב-0:0.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא מול אדם ליאיץ' שחקן פיורנטינה. GettyImages
ליגת האלופות עדיין בהישג יד. פרנצ'סקו טוטי/GettyImages

פיורנטינה - רומא 1:0

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד ו-0:4 משכנע על סיינה, רומא הגיעה לארטמיו פרנקי וחיכתה לרגע האחרון על מנת להכניע את הקבוצה של מאמנה ושחקנה לשעבר, וינצ'נזו מונטלה, שכבר הפסיד לה 4:2 בסיבוב הראשון וגם הודח על ידה בגביע. גם הפעם הוא חווה מפח נפש. פיורנטינה נותרה בעקבות הפסדה השני העונה בבית במקום הרביעי עם 61 נקודות, בפיגור נקודה ממילאן השלישית וכשרומא החמישית נושפת בעורפה עם 58.

למרות התקוות הגדולות לראותו משחק כדורגל לראשונה מאז אפריל 2012, ג'וזפה רוסי עדיין לא נכלל בסגל של פיורנטינה, שחסרה גם את סטפן סאביץ' המורחק והציגה בהתקפה את אדם ליאיץ' וסטבן יובטיץ'. פרנצ'סקו טוטי ופאבלו אוסבלדו בחנו את אמיליאנו ויויאנו במחצית הראשונה, כשמנגד בוגדן לובונץ פתח בשערה של רומא ונפגע בהתנגשות עם גונסאלו רודריגס. השוער נותר מסוחרר, אך בכל זאת סיפק הצלה גדולה בדקה ה-38 כשהדף כדור של יובטיץ' לקורה.

לאחר ההפסקה מאורו גויקוצ'אה נכנס אל בין הקורות במקום לובונץ במחצית השנייה, וגם הוא ידע לשמור על שער נקי מול הלחץ של הוויולה, שבעטו 23 פעמים לעבר השער, אך רק שלושה כדורים היו למסגרת. בתוספת הזמן קיבלה רומא כדור קרן, מיראלם פיאניץ' המחליף הגביה ואוסבלדו הקדים את גונסאלו ונגח לרשת. שער 16 העונה לאוסבלדו, שכבש שלושער לרשת סיינה במחזור הקודם. 0:1 יקר ודרמטי לרומא.

קייבו - קליארי 0:0

וינצ'נזו מונטלה מאמן פיורנטינה. GettyImages
שוב כשל מול רומא וינצ'נזו מונטלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully