וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים: אלכס אברבוך חוזר לקפוץ במוט

אברבוך ישתתף במחזור השני של הליגה הבין אגודתית בשבת וכהכנה לקראת המכבייה. אולגה לנסקי והלוי ישתתפו גם הם

אחרי התחרות המצוינת שסיפק המחזור השני של הליגה הבין-אגודתית בשבת האחרונה, השבת הקרובה אמורה להיות לא פחות מרתקת. בדומה לשבת האחרונה שבה נפתחה התחרות בקפיצה במוט לנשים, גם השבת התחרות שתפתח את היום תהיה קפיצה במוט, הפעם לגברים, והפעם יחזור לקפוץ שיאן ישראל ואלוף אירופה לשעבר אלכס אברבוך מאתלטי "מיזונו" נתניה.

עבור אברבוך תהיה זו תחרות הקפיצה במוט הראשונה מזה ארבע שנים, והיא מהווה הכנה לקראת תחרות המטרה שלו השנה במכבייה. "אני מעריך שעד המכבייה אצליח לשפר את התוצאה שאקבע בשבת בלפחות חצי מטר", הצהיר אברבוך לקראת התחרות בשבת.

אלכס אברבוך אתלט ישראלי. GettyImages
הכנה לקראת תחרות המטרה שלו השנה במכבייה. אלכס אברבוך/GettyImages

לאנה קנייזבה ממכבי ראשל"צ לא הייתה תחרות מוצלחת במיוחד בשבת האחרונה בקפיצה לרוחק. בשבת היא תתחרה לראשונה על אדמת ישראל במקצוע החזק שלה שהביא אותה עד למקום הרביעי במשחקים האולימפיים בלונדון. ניבה זיו-שנברגר ממכבי ראשל"צ היא הישראלית היחידה שעברה את גבול 13 המטרים וחוץ מלייחל לה שתעשה זאת שוב הקיץ, די ברור שתקופה זו בעונה אינה כזו בה הקופצים מגיעים לשיאם, אולם עבור קנייזבה ששיאה האישי עומד על 14.71 מטר, מעבר של 13 מטר נראה דבר שבשגרה.

בקרב הגברים תהיה זו התחרות הראשונה של אלוף ישראל יוחאי הלוי ממכבי תל אביב אחרי אליפות אירופה באולם. כמובן שאין לצפות בשלב זה של העונה לראות את הלוי בשיא כושרו, אבל ניתן לצפות לראות אותו קופץ מעבר ל-16 מטרים בתחרות הקפיצה המשולשת.

אולגה לנסקי ספרינטרית ישראלית. נמרוד סונדרס
"מקווה לשפר את השיא בשבת". אולגה לנסקי/נמרוד סונדרס

אולגה לנסקי, שקבעה באליפות ישראל בריצת 100 מטר את שיאה האישי הנוכחי העומד על 11.63 שניות תקווה לשפר אותו. "אני מקווה לשפר אותו בשבת", אמרה לנסקי ג'וניור ששיאה איטי בשבע מאיות בלבד מזה של אמה אירנה, שקבעה אותו לפני עשר שנים, ובכשתי עשיריות משיאה הישראלי הוותיק ביותר בטבלת שיאי ישראל בן ה-41 של אסתר שחמורוב, אותו קבעה במקצה המוקדמות של המשחקים האולימפיים במינכן 1972. לצידה של אולגה לנסקי ירוצו אמה והמאמנת שלה וחברתה לאימונים ולאגודה, הצעירה המוכשרת דיאנה ויסמן. בריצת ה-800 מטרים לגברים צפוי קרב מעניין נוסף בין ימר גטהון התל-אביבי למוקט פטנה מהפועל השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully