וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "גולסה אחד משני מועמדים להגיע לברוז'"

3.5.2013 / 11:51

מקורב לעסקה על שיחות נציגיו עם הבלגים: "אין להם בעיית תקציב". גורם בחיפה על שמות הזרים שעלו: "מוקדם לקבוע"

ככל שיורו הצעירות מתקרב, דומה כי השאלה העיקרית שעולה במכבי חיפה היא האם הקשר אייל גולסה יימכר בסופו של דבר לקבוצה באירופה. כפי שפורסם אתמול (חמישי), קלאב ברוז' מגבירה הילוך לצירופו של השחקן ובקרוב אמורה להתקבל פניה לגביו. על פי מקורבים לעסקה, גולסה הוא אחד משני המועמדים העיקריים להגיע לקבוצה, יחד עם שחקן נוסף – הקשר הצרפתי של סטנדרד ליאז', וויליאם ואנקר. "ברוז' רוצה מאוד את גולסה, הוא אכן אחד משני המועמדים העיקריים להגיע בעונה הבאה. אם הוא יהיה השחקן שייבחר, ברוז' לא תהסס לשלם גם שני מיליון יורו תמורתו. אין להם בעיה של תקציב", אישר מקורב לעסקה.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה לפני עלא אבו סלאח שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"ברוז' רוצה מאוד את גולסה". אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

כזכור, נציג של המועדון הבלגי נכח מספר פעמים בשנתיים האחרונות במשחקים של מכבי חיפה והתעניין בגולסה גם בתקופה בה עבר ליאור רפאלוב לשורותיה, אך עד השבוע, אז פנה נציג מהמועדון לנציגו של השחקן, לא נרשמה כל התקדמות בעניין. ההחלטה להוריד את תג מחירו, כמו גם העובדה שרפאלוב עשוי להמליץ על גולסה, אמורה לעמוד לזכותו של הקשר. גולסה, אגב, לא אמור לקחת חלק במשחק ביום ראשון מול רמת השרון בגלל פציעה. לירוי צעירי צפוי לפתוח בהרכב לצד ג'אבר עטאא. שלומי אזולאי, ויאם עמאשה ואלון תורג'מן יתחרו על שתי מקומות בהתקפה.

שחקן מכבי חיפה לירוי צעירי מול שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
צפוי לפתוח נגד רמת השרון. לירוי צעירי/ברני ארדוב

לקראת העונה הבאה, הקשר ההתקפי הסלובני של מאריבור, גוראן צביאנוביץ' (26), נמצא במעקב של המועדון. על פי דיווחים בסלובניה, החלוץ הצעיר של מאריבור רוברט בריץ' (21), שכבש 24 שערים ב-84 הופעות במדיה, מועמד אף הוא לקבוצה יחד עם שחקן סלובני נוסף, החלוץ דליבור וולאש (26), ששיחק אף הוא במאריבור בעבר וכיום משחק במורדוביה סרנסק מתחתית הליגה הרוסית. עוד נודע כי בימים האחרונים הציע סוכן השחקנים מייק מקאב גם את החלוץ נולדג? מוסונה (22), יליד זימבבואה וחלוצה של אוגסבורג המושאל מהופנהיים. במועדון אמרו אתמול כי "רוב השחקנים ברשימה הוצעו, נעשות בדיקות לגביהם, כמו לגבי שחקנים אחרים. אנחנו נמצאים עדיין בשלב מוקדם יחסית של בדיקת שחקנים ולא של משאים ומתנים. לכן לא ניתן לקבוע עד כמה זה רציני".

שחקן מאריבור גוראן צביאנוביץ'. GettyImages
נמצא במעקב. צביאנוביץ'/GettyImages

במועדון עשויים לצרף שני חלוצים עם או בלי קשר למצבו של דינו אנדלובו משום שאלון תורג'מן מתכוון לעזוב. אם יוחלט לצרף שני שחקני התקפה זרים, תיבדק אפשרות לצרף קשר אחורי ישראלי, קובי מויאל אחריו מתנהל מעקב בשבועות האחרונים ולאחרונה אף נערכה שיחה בינו לבין גורם בחיפה בעניין. במועדון מקווים למכור בקרוב את אנדריי פיליאבסקי על מנת לפנות מקום לגל כהן. גם רן אבוקרט ואלעד גבאי מועמדים, כשהאחרון עשוי לעבור במסגרת עסקת חילופי שחקנים.

בחזרה לצעירי. מתברר כי עדיין לא התקבלה כל החלטה לגבי הקשר ובחיפה טוענים כי האופציה תמומש בכפוף להחלטה של אריק בנאדו. המאמן החליט לתת יותר דקות משחק לצעירי עד תום העונה, ואז יחליט לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully