וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קלאב ברוז' מתכננת פניה לאייל גולסה

2.5.2013 / 10:34

נציגים מטעם השחקן כבר שוחחו עם הבלגים. בעקבות פציעת אנדלובו: חיפה שוקלת לצרף שני חלוצים. לירוי צעירי יישאר?

one

הפציעה של דינו אנדלובו שינתה מעט את התכניות המקצועיות של מכבי חיפה לקראת הקיץ. בעקבות הפציעה של החלוץ, שייעדר כשלושה חודשים בעקבות ניתוח שיעבור באזור כף הרגל, במועדון מתכוונים לבדוק אפשרות להחתים שני חלוצים בכירים, משום שהחלוץ מדרום אפריקה לא יוכל ליטול חלק בסיבוב השני של הליגה האירופית, ובספק גדול גם לסיבוב השלישי שייפתח ב-1 באוגוסט.

כפי שפורסם אתמול, חיפה החליטה להוריד את תג המחיר של הקשר אייל גולסה, שנקבע על ארבעה מיליון יורו, במטרה להוציא אותו לקבוצה אירופית בקיץ. הבוקר התברר כי סוכניו העבירו בימים האחרונים נתונים לנציג של קלאב ברוז', שהגיע מספר פעמים לקריית אליעזר בשנתיים האחרונות. ברוז' עוקבת אחר מספר שחקנים בעמדה של גולסה, אבל הבהירה לנציגיו כי היא מתכננת בקרוב פניה רשמית למכבי חיפה בעניינו.

שחקן מכבי חיפה לירוי צעירי מול שחקן הפועל תל אביב שי אבוטבול. ברני ארדוב
בנאדו יודיע בסיום העונה אם הוא מעוניין בו. לירוי צעירי/ברני ארדוב

הבוקר מתברר כי המועדון עדיין לא אמר את המילה האחרונה בעניין לירוי צעירי. המאמן אריק בנאדו אמור להשיב עד תום העונה האם הוא מעוניין בקשר, ואם זה יקרה חיפה תבקש לרכוש את כרטיסו במכלן, שלא תסרב למכור את השחקן למרות שהאופציה פגה. גורם בכיר בחיפה אמר אתמול: "בדקנו אפשרות להוריד את מחירו, אבל אם בנאדו ירצה אותו לא נמנע ממנו להשאיר אותו בקבוצה". השמות העיקריים המוזכרים כרגע כמועמדים לחיזוק הם גל כהן, רן אבוקרט ואלעד גבאי. אם צעירי יישאר, המועדון לא יפנה רשמית לאבוקרט. טוטו תמוז ואליניב ברדה הם שמות שנלקחים בחשבון, אם יחליטו לשחק בישראל בעונה הבאה.

בעוד כשבועיים תזמן חיפה את הקשר תמיר כהן לשיחה בארבע עיניים, לגבי עתידו במועדון. חיפה רוצה לסיים להיפרד מהשחקן, המשתכר כ-300 אלף יורו לעונה, אבל הוא לא מוכן בשלב זה לוותר על חלק משכרו. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום על פיצוי תמורת התרת החוזה, חיפה תצטרך לשאת בחלק ניכר משכרו גם אם יעבור לקבוצה אחרת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מכבי חיפהה הפועל רמת השרון מחזור 23 ליגה לנוער מרץ 2013 אברהם אבוקרט. מכבי חיפה
"אחרי עונה שבה הפגנו כדורגל טוב והובלנו את הליגה לכל אורכה, נעשה הכל לסיים את המשימה ולהביא את הצלחת הביתה". אברהם אבוקרט/מכבי חיפה

ובינתיים קבוצת הנוער מתכוננת למשחק החשוב שלה נגד מ.ס. אשדוד בקצף. כ-1,500 אוהדים צפויים להגיע, כאשר הקבוצה תחסר את הקשר המוצהב ג'אבר עטאא. אברהם אבוקרט המאמן סיפר: "אחרי עונה שבה הפגנו כדורגל טוב והובלנו את הליגה לכל אורכה, נעשה הכל לסיים את המשימה ולהביא את הצלחת הביתה".

לקראת האירוע, בהתאחדות לכדורגל כבר הכינו צלחת אליפות שתוענק לחניכיו של אבוקרט במידה וישיגו את מלוא שלושת הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully