וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אנדלובו יעבור ניתוח, ייעדר שלושה חודשים

1.5.2013 / 15:50

החלוץ שנפגע מול מכבי ת"א לא סובל משבר, אך יחמיץ את פתיחת העונה הבאה. תג מחירו של אייל גולסה יירד

one

דינו אנדלובו קיבל היום (שני) חוות דעת מומחה בעקבות הפגיעה בכף רגלו, והתבשר כי אכן ייאלץ לעבור ניתוח כפי שחששו תחילה במכבי חיפה. אנדלובו שנפגע במשחק מול מכבי תל אביב וביקש להתפנות לבית החולים רמב"ם. לאחר שחש בכאבים צפוי להיעדר כשלושה חודשים ועשוי להחמיץ את פתיחת העונה הבאה. מכבי חיפה תפתח את אימוניה בעונה הבאה בחודש יוני ותפתח את הופעותיה באירופה ב-18 ביולי

דינו אנדלובו מכבי חיפה פצוע. אדריאן הרבשטיין
בשורה קשה. דינו אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה הבינו כנראה שלא יוכלו למכור את אייל גולסה לפי תג המחיר בו נקבו בחוזה של הקשר – ארבעה מיליון יורו. לאחר התייעצות שנערכה בעניין עם סוכני שחקנים בארץ ובחו"ל, במועדון מתכוונים להוריד את תג המחיר של הקשר, ונראה כי יהיו מוכנים למכור אותו גם בסכומים נמוכים בהרבה. יחד עם זאת, בחיפה הדגישו כי הופעה טובה של הקשר ביורו תאמיר את מחירו והסכום בו נקבו בחוזה עשוי להתממש. הבעיה העיקרית בשיווק של גולסה, שזוכה למחמאות על יכולתו העונה, היא הנתונים הסטטיסטיים. לקבוצות שיעקבו אחריו ביורו הצעירות יובהר כי הוא שיחק העונה בתפקיד דפנסיבי.

בויאן שראנוב אמור להאריך את חוזהו בקרוב. כזכור, אתמול התברר כי סוכנו הסרבי נחת בישראל ונפגש עם הירוקים לגבי הארכת חוזהו שמסתיים בעוד שנתיים. ייתכן ובמסגרת העסקה חוזהו של השוער ישודרג. חיפה לא ירדה גם מאופציית סטפן שצ'פוביץ' ונראה כי גם הנושא הזה עלה בשיחה. נושא אליניב ברדה יעלה על הפרק אם יחליט סופית לחזור לישראל.

באוקראינה מכחישים בימים האחרונים שמועות לפיהן דנייפרופטרובסק פנתה לאנדריי פיליאבסקי, אך השחקן צפוי לעבור בכל מקרה לליגה באוקראינה. חן עזריאל הוא שחקן נוסף שיעמוד למכירה בקיץ. אם האוקראיני יעזוב, גל כהן הוא המועמד הבכיר להצטרף. האימונים יחלו בין ה-10 ל-15 ביוני ומחנה האימונים יתקיים ב-30 ביוני והמשחק הראשון בליגה האירופית ב-18 ביולי. אלעד גבאי עדיין חזק בתמונה ואם הוא יגיע אוראל דגני יבקש לעזוב וויאם עמאשה, שעדיין לא ברור אם יעזוב, עשוי לעבור לקרית שמונה. במועדון רוצים גם את אבי ריקן, אבל לא ינהלו משא ומתן במקביל למכבי תל אביב.

אריק בנאדו ואורי אוזן יקבלו תעודת פרו מיד לאחר יורו הצעירות בקיץ. הסיבה לכך היא עבודת הגמר שיערכו במהלך הטורניר. השניים ינתחו מספר משחקים בליווי מאמנים שיגיעו מגרמניה ולאחר מכן יוגדר בנאדו ברישומי ההתאחדות כמאמן הראשי במקום שמוליק חנין.

עדכון ראשון: 12:23

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
תפוקה לא גבוהה. גולסה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully