וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אנחנו עמוק בבור, צריך להודות בזה"

2.5.2013 / 23:02

מאמן מכבי ת"א על עוד הפסד. שרון דרוקר כבר מפנטז: "כולם יכולים לנצח את כולם". דאנקן: "לא רוצה להתייחס לתקריות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 82:84, בתום הארכה מותחת ולאחר שכמעט איבדה יתרון של 10 נקודות בתוך שתי דקות. אך בסיום ניצחון לחבורה המעורערת של שרון דרוקר.

המאמן המפסיד דיוויד בלאט: "בזמן הסדיר קלענו 68 נקודות בבית וזה לא טוב". על הנפילות בשני המשחקים האחרונים: "החלק שלי תמיד גדול בהפסדים, אני המאמן של הקבוצה. למשחקים האלה אין ערך מבחינת הליגה, אך מבחינת הספורטיביות והאופי של הקבוצה הם מאוד חשובים. רצינו מאוד לשחק טוב היום ולא הצלחנו לעשות את זה. אנחנו די עמוק בבור, צריכים להודות בזה. צריכים לצאת מזה".

על האמירה שלו על כך שאלו משחקי אימון: "אני לא אוהב את השאלה, אני לא מזלזל באף אחד אבל העובדה שאנחנו לא משחקים וצריכים להתמודד עם זה".

על הפלייאוף מול הפועל: "קודם כל יש עוד משחק לפני כן ויש עוד שבוע של אימונים. אני מקווה שנגיע לרבע גמר עם דריכות גבוהה".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"סמואלס בחור צעיר שפעם ראשונה משחק באירופה. כשלא הלך לו בחצי הראשון ראיתי כמה הוא לוקח את זה קשה". דרוקר/קובי אליהו

מאמן ירושלים, שרון דרוקר: "אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יכולים לשמור על יציבות. מכבי הייתה בהרכב מלא ואני יודע כמה קשה מולם, הם בסוף כמעט לקחו את המשחק אבל כולם ראו ששיחקנו טוב והצלחנו לעמוד בקאמבק שלהם. אני מאוד שמח, אנחנו עובדים מאוד קשה ומחכים לקפיצה הזו, אולי המשחק הזה יכול להחזיר לנו את האמונה. הליגה צמודה וצפופה, כולם יכולים לנצח את כולם".

על הניצחון אמר המאמן: "אני חושב ששיחקנו בשקט נפשי, ידענו מה אנחנו רוצים לעשות, אני חושב שברוב החלקים שיחקנו טוב יותר. עשינו עבודה טובה גם בהגנה, אמרתי לקוקיה שהוא יכול לפרוש".

על התקרית עם סמארדו סמואלס: "הוא בחור צעיר שפעם ראשונה משחק באירופה. כשלא הלך לו בחצי הראשון ראיתי כמה הוא לוקח את זה קשה. הוא זרק כמה מילים אבל מאוד אוהבים אותו בקבוצה. הוא עשה חצי שנה והארכה מעולים כולל ריבאונד התקפה קריטי".

ג'וש דאנקן, איש המשחק התייחס לניצחון: "לא רוצה לדבר על עצמי, השחקנים שלנו התקשו בתקופה האחרונה, אבל החלטנו היום להילחם ולשחק חזק ואני שמח שהצלחנו לנצח".

על התקריות האחרונות בין השחקנים לדרוקר: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים בכדורסל ולא רוצה להתייחס לתקריות האלו. זה היה ניצחון גדול עבורינו, אנחנו צריכים לקחת את המומנטום מהניצחון הזה ולהמשיך לשחק ככה גם במשחקים הבאים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים מול ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"זה היה ניצחון גדול עבורינו, אנחנו צריכים לקחת את המומנטום מהניצחון הזה ולהמשיך לשחק ככה גם במשחקים הבאים". דאנקן/קובי אליהו

אתחנתא קומית נרשמה בהפסקה שבין הרבע השלישי לרביעי, אז השוער השלישי של קבוצת הכדורגל, תומר חנצ'ינסקי, ניסה את מזלו מחצי מגרש. בשבועות כה טובים לצהובים, שום דבר לא מצליח להתקלקל, וחנצ'ינסקי הקנדי הרשית מחצי מגרש בלי להתבלבל. חבריו לקבוצה קפצו עליו כאילו זכו בעוד תואר, והחתן הנרגש סיכם: "ידעתי שאני אקלע. אמרתי לחבר'ה לפני זה. לא האמנתי שיתנו לנו לזרוק ממחצית המגרש, אבל ידעתי שאני אקלע". כשנשאל בהומור כמה יעלה למכבי תל אביב כדורסל לרכוש את שירותיו, ענה: "בטח שאני מוכן, אעבור גם בחינם".

- שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם תומר חנצ'ינסקי. קובי אליהו
יואב זיו, עומר ורד, דוני הקמע ושרן ייני חוגגים עם תומר חנצ'ינסקי את השלשה השנייה הכי דרמטית במשחק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully