וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: עירוני רעננה זכתה באליפות המדינה לנוער

הקבוצה של שרון שוורץ ניצחה 79:82 את מכבי תל אביב בדרך ל-0:2 בסדרה. הצהובים ללא תואר עונה שלישית ברציפות

עירוני רעננה השלימה הערב (חמישי) את זכייתה הראשונה בהיסטוריה באליפות המדינה לאחר ניצחון מפתיע על מכבי תל אביב במשחק השני של סדרת הגמר, 79:82. אחרי הניצחון המרשים 77:88 במשחק הראשון, הקבוצה של שרון שוורץ התקשתה מול הצהובים העדיפים, אך התגברה על קאמבק של מכבי והשיגה ניצחון של 0:2 בסדרת הגמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היסטוריה ברעננה. חוגגים אליפות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי, שסיימה את העונה הסדירה עם מאזן מושלם, הצליחה לחזור מפיגור גדול של 14 נקודות במחצית וכפתה סיום צמוד מאוד, אך אסיסט גדול של ירין איינהורן לדניאל שרפשטיין ועוד שתי נקודות מהקו, הבטיחו את הניצחון המפתיע של השרונים והותירו שוב את מכבי ללא תואר עונה שלישית ברציפות.

מכבי, שסיימה את העונה הסדירה עם מאזן מושלם של 0:28, שוב מועדת ברגע האמת. כ-700 אוהדים באולם מטרווסט חגגו בסיום המשחק את ההישג הנהדר יחד עם ראש העיר נחום חופרי. עוד לפני המשחק, התקיים טקס מצטייני העונה של ספסל ואיגוד הכדורסל והשחקנים קיבלו את הפרסים מידיהם של חופרי ומאמן נבחרת ישראל אריק שיבק

קלעו לעירוני רעננה: ירין איינהורן 20, דניאל שרפשטיין 17, צאלי נוימן 12, נמרוד רינסקי 11, גיא בשן 7, עידו דוידי 6, סול לשם וגיא לנדס 3 כ"א, רועי גרף 2.

קלעו למכבי תל אביב: גל גילינסקי 18, איתי שגב 14, עידן פז ועידן זלמנסון 13 כ"א, אור לאומי 10, עידו חליפה 9, ג'ייסון סאנצ'ז 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully