וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא בדרך לירידה אחרי 0:0 מול נס ציונה

הירוקים רחוקים 4 נק' מחוף מבטחים, הכח ניצחה 1:2 את אום אל פאחם וקרובה להישאר. 1:2 דרמטי לאחי נצרת על יבנה

בשעה שהפועל קטמון הבטיחה את עלייתה אל הליגה הלאומית בעונה הבאה, המחזור ה-35 בליגת המשנה יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים. שניים מהם, הפועל ראשון לציון מול מכבי הרצליה בפלייאוף העליון וסקציה נס ציונה מול הפועל כפר סבא בתחתון, הסתיימו ללא שערים ושניים, בפלייאוף התחתון, הסתיימו ב-1:2, לאחי נצרת על מכבי יבנה ולהכח עמידר רמת גן על מכבי אום אל פאחם.

מאמני הפועל כפר סבא אופיר בן חיים, עידן שום. קובי אליהו
המצב של כפר סבא בכי רע. עידן שום, משמאל/קובי אליהו

משחקי הפלייאוף התחתון

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 0:0

תיקו מאופס רע מאוד עבור כפר סבא, שמתקרבת בצעדי ענק אל הליגה השלישית. הירוקים בפיגור ארבע נקודות מבית"ר תל אביב שמעל הקו האדום ויש להם גם משחק עודף. הנקודה הזו הייתה רעה לא פחות עבור הסקציה, שנמצאת רק שתי נקודות מעל אשקלון וממשיכה במאבקי ההישרדות שלה.

הכח עמידר רמת גן - מכבי אום אל פאחם 1:2

אחרי נקודה בודדת בשלושת המשחקים האחרונים, שקירבה את הסגולים בחזרה למקום המסוכן, הם השיגו ניצחון יקר מפז, שאמור כעת להספיק להם כדי להישאר עונה נוספת בליגה. לשתי הקבוצות יש כעת 40 נקודות והן מקדימות בשש נקודות את הקו האדום, כאשר נותרו להן שני משחקים לשחק העונה. אוטורוגו אזנאווה (8) העלה את הכח ליתרון מוקדם, דור הלוי האורח השווה (53), אבל אמיר לביא מיד החזיר את היתרון וקבע את הניצחון של הכח (57).

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים. מגד גוזני
ניצחון יקר ודרמטי. שחקני אחי נצרת/מגד גוזני

מכבי אחי נצרת - מכבי יבנה 1:2

אחי נצרת נשארה כמעט סופית בזכות שלוש הנקודות הדרמטיות אותן גרפה מול יבנה, שאומנם ספגה הפסד אחרי חמישה משחקים, אך הבטיחה את מקומה בלאומית מזמן. מאור עידה כבש את שני השערים של המארחת, הראשון בדקה ה-75 והשני ממש בדקה ה-90, כאשר בין לבין משווה טימור אביטן בצורה דרמטית בדקה ה-89.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל אשקלון 3:2

ניצחון חוץ יקר לאשקלון, שבזכות שלוש הנקודות עלתה לצמקום ה-13 שמבטיח עונה נוספת בלאומית. גיל בלומשטיין כיכב עם שלושער בדקות 22, 44 ו-47, בעוד לבית"ר שמשון כבשו דודי ליאני (42) ואלנתן סלמי (77).


הפועל ראשון לציון - מכבי הרצליה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully