וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית נתניה: "ירידת ליגה אינה אופציה מבחינתי"

2.5.2013 / 17:01

מרים פיירברג בטוחה שמכבי נתניה תנצח את באר שבע ותשרוד: "אימפריה שמקומה בליגת העל. סומכת על ראובן עטר"

עבור מכבי נתניה, המשחק בשבת מול הפועל באר שבע לא יקבע רק האם הקבוצה תישאר בליגת העל אלא יהיה לו השלכות על עתיד המועדון באופן כללי. ירידת ליגה תהיה מכה כלכלית קשה למועדון שגם כך סובל מלא מעט בעיות ומתפקד למעשה ללא בעלים. מי שמנסה לשמור על אופטימיות היא האוהדת מספר אחת של הקבוצה, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-אכר שסיפרה לוואלה! ספורט על תחושותיה לקראת מחזור הנעילה הגורלי: "מכבי נתניה היא אימפרית כדורגל ומקומה הטבעי הוא בליגת העל".

פיירברג מעורבת מאוד בכל הנעשה במועדון ומנסה כבר חודשים ארוכים למצוא לקבוצה רוכש. השנה, אחרי תלאות רבות, הצליחה ראש העיר להגשים את חזון האצטדיון החדש שכעת עלול להיוותר מיותם מקבוצה בליגת העל. ראש העיר כלל לא רואה סיטואציה כזו למרות שנתניה מתחת לקו האדום: "אני מאמינה שהקבוצה תנצח במשחק המכריע ולכן ירידה לליגת המשנה אינה אופציה מבחינתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשנה הבאה ובעוד שנים רבות תמשיך הקבוצה ליהנות מהאצטדיון המוביל והיפה שהקמנו עבורה". פיירברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש העיר הפגינה גם ידע מקצועי וגילתה מה הכי שימח אותה העונה: "אני שמחה שהמאמן ראובן עטר חזר הביתה לנתניה וזאת למרות שהוא חיפאי. אני אוהבת אותו וסומכת עליו שיידע להוביל את שחקני הקבוצה לניצחון ולהישארות בליגה, כך שגם בשנה הבאה ובעוד שנים רבות תמשיך הקבוצה ליהנות מהאצטדיון המוביל והיפה שהקמנו עבורה".

על התכניות לעתיד אמרה פיירברג: "אני בטוחה שהקבוצה תישאר ותיתן לאוהדים הנפלאים אפשרות ליהנות מחוויית צפייה במשחקי ליגת העל ובהמשך גם במשחקים אירופיים. עיריית נתניה בראשותי תמשיך לפעול ללא לאות כדי לסייע ולתמוך בקבוצה ובהנהלתה".

* מה צריך לקרות כדי שמכבי נתניה תרד: אם נתניה תפסיד היא תרד לליגה הלאומית. במקרה של תיקו וניצחונות של סכנין ועכו, נתניה תרד, ניצחון יבטיח הישארות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully