וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: רוני אוסליבן נגד טראמפ בחצי הגמר בשפילד

קרב מסקרן בקרוסיבל: טראמפ גבר 12:13 דרמטי על שון מרפי, אוסליבן הביס 4:13 את בינגהאם. בחצי השני: הוקינס נגד וולדן

אליפות העולם בסנוקר שנערכת בשפילד תספק לחובבי הענף מגרש מרתק בחצי הגמר בין רוני אוסליבן לג'אד טראמפ, שנייים מהשחקנים האטרקטיביים והאוהדים כיום בסנוקר. מסתמן כי המפגש בין רוני רוקט לטראמפ יהיה הגמר האמיתי, לאור העובדה שחצי הגמר השני מפגיש בין שני שחקנים מפתיעים יחסית, בארי הוקינס וריקי וולדן.

ג'אד טראמפ, שון מרפי, אליפות העולם סנוקר. GettyImages
קרב מרתק. טראמפ ומרפי/GettyImages

טראמפ בן ה-23 ניצח את שון מרפי 12:13, אחרי שכבר פיגר 8:3. טראמפ ניצח חמישה משחקונים רצופים, השווה ל-8:8, והמשחקון האחרון נמשך 53 דקות.

טראמפ, שהפסיד בגמר 2011, יפגוש את האלוף מאשתקד אוסליבן. רוני רוקט נראה מצוין עד עתה, וברבע הגמר הביס 4:13 את בן ארצו סטוארט בינגהאם. אוסליבן, שמחפש תואר חמישי בקריירה באליפות העולם, כמעט שעשה היסטוריה, כשהוביל 1:12 ויכול היה להיות הראשון בתולדות הטורניר שמנצח 1:13 ברבע הגמר, אבל פספס את ההזדמנות, בטרם השלים את המשימה. המאזן בין טארמפ לאוסליבן הוא 3:5 לאוסליבן, הם מעולם לא נפגשו בקרוסיבל.

ריקי וולדן, אליפות העולם סנוקר. GettyImages
הישג חייו. וולדן/GettyImages

בארי הוקינס עלה גם הוא לחצי הגמר, אחרי 7:13 על דינג ג'ונווי הסיני. הוקינס, 34, המדורג 14 בעולם, ממשיך את המסע הנהדר שלו. אחרי שניצח רק פעמיים מתוך שבעה משחקים שלו באליפות העולם, הוא כבר הדיח בדרך את המדורג מספר 1 בעולם מארק סלבי, ועשוי למצוא את עצמו גם בגמר, כשיפגוש בחצי את ריקי וולדן שניצח 6:13 את מייקל ווייט. וולדן, שמעולם לא ניצח משחק בקרוסיבל עד השנה, גבר גם על מייקל הולט ורוברט מילקינס בדרך להישג חייו.

בארי הוקינס, אליפות העולם סנוקר. GettyImages
בעמדה נוחה להגיע לגמר. הוקינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully