וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי פ.ס.ז' בפנייה נרגשת לאנצ'לוטי: "הישאר עימנו"

על רקע השמועות שקושרות את המאמן לריאל, אוהדי הקבוצה הצרפתית העבירו מכתב: "הצלחת להפחיד אפילו את ברצלונה"

כשקרלו אנצ'לוטי הגיע לפריס סן ז'רמן ב-2011, בעיר האורות קיוו שהמיליונים הרבים המושקעים בקבוצה סוף סוף יישאו פרי ושהמאמן האיטלקי המוערך ייקח אותם צעד קדימה גם בזירה האירופית. אז פ.ס.ז' נראית מצוין העונה בזירה המקומית וניצבת פסע מאליפות, אולם הבשורה בליגת האלופות עוד לא הגיעה. כל זה, מסתבר, לא ממש מפריע לאוהדים הפריסאים, שפרסמו היום (רביעי) מכתב רשמי בו פנו לאיטלקי הוותיק בתחנונים - "הישאר עימנו".

קרלו אנצ'לוטי מאמן פריס סן ז'רמן. AP
אוהדי פ.ס.ז' השתכנעו. ואתה? אנצ'לוטי/AP

כזכור, בימים האחרונים נפוצו שמועות ברחבי היבשת שגורסות כי ריאל מדריד סימנה את קרלו אנצ'לוטי כמאמנה הבא, וכי הוא המועמד המועדף על נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס. "אתה בנית קבוצה תחרותית מאי פעם באירופה. אפילו הצלחת להפחיד את ברצלונה הגדולה. מר אנצ'לוטי, לעולם לא נשכח לך את העובדה שאתה מצעיד את הקבוצה לזכייה באליפות, אליפות שחיכינו לה 19 שנה. כיבדת את המדים של המועדון, הנחלת טקטיקות שהקשו מאוד על קבוצות באירופה", נכתב.

כזכור, אנצ'לוטי הגיע לקבוצה בעיצומה של העונה שעברה במקומו של אנטואן קומבוארה, שפוטר למרות שהקבוצה הוליכה את הליגה הצרפתית בבטחה. שכרו השנתי מוערך בכשישה מיליון יורו לעונה. העונה, כאמור, זה נראה הרבה יותר טוב והקבוצה מוליכה את הטבלה עם פער של תשע נקודות על פני מארסיי השנייה, ונראית בדרך הבטוחה לאליפות. היא הודחה ברבע גמר ליגת האלופות על ידי ברצלונה.

"אמנם הרבה אנשים ביקרו אותך כשרק הגעת לכאן, אבל עכשיו כולם יצטערו אם תעזוב", הוסיפו במכתב. "זה נכון שההנהלה לא תמיד קיבלה את ההחלטות הנכונות, וזה כולל כל מיני אולטימטומים שהציבו לך, אבל אתה התגברת על כל המכשולים. אנו משוכנעים שאם תישאר, בעונה הבאה נעשה עונה היסטורית. אף אחד לא יודע יותר טוב ממך להנחיל את הערכים שהנחלת לקבוצה. מכל הסיבות הללו, אנו מקווים שההרפתקה שלך עם סן ז'רמן תימשך גם בעונה הבאה".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס (במרכז). Paul White, AP
אנצ'לוטי יענה לחיזורים שלו? פלורנטינו פרס, במרכז/AP, Paul White

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully