וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון יפת ישפוט בדוחא, איתן תבריזי בנתניה-באר שבע

נקבעו שיבוצי השופטים למחזור המכריע בפלייאוף התחתון בליגה. אלי חכמון ינהל את המשחק בין הפועל חיפה להפועל עכו

בזמן ששש קבוצות ייאבקו על חייהן בסוף השבוע הקרוב, נקבע היום (רביעי) שיבוץ השופטים למחזור סוף השבוע הקרוב בפלייאוף התחתון ובמשחקי הפלייאוף העליון. ארבעת המשחקים החשובים שמהן תצא היורדת השנייה שתצטרף להפועל רמת גן יחלו ב-19:10.

במשחק הטעון בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ישפוט אלון יפת. איתן תבריזי ינהל את המשחק בין מכבי נתניה להפועל באר שבע באצטדיון החדש בנתניה. בקרית אליעזר ישפוט אלי חכמון את המפגש בין הפועל חיפה להפועל עכו. המשחק שייערך לפרוטוקול בלבד בין הפועל רמת גן למ.ס. אשדוד (שבת, 18:00, אצטדיון רמת גן) ינוהל על ידי שמעון אלקבץ, שמעולם לא ניהל משחק בליגת העל.

אלון יפת שופט כדורגל. ברני ארדוב
הרבה מתח. אלון יפת/ברני ארדוב

בפלייאוף העליון, מכבי תל אביב תתמודד בשבת נגד עירוני קרית שמונה בבלומפילד ותחגוג באופן רשמי את האליפות כאשר זיו אדלר יהיה האיש שישפוט במשחק (17:00). ביום ראשון עירוני ניר רמת השרון תארח את מכבי חיפה בגרונדמן כאשר חלים זטמה ישפוט שם וביום שני יינעל המחזור במשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב, משחק אותו ישפוט שי שטרית.

מתח גדול קיים גם בליגה הלאומית, כאשר מכבי פתח תקוה תרצה להבטיח את מקומה בליגת העל כאשר היא תתארח בטדי אצל הפועל ירושלים ביום שני. את המשחק (19:15) ישפוט גיא ברגר. במקביל, הפועל פתח תקוה תפגוש את הפועל נצרת עילית (המושבה, דניאל בר נתן) והפועל רעננה תארח את הפועל בני לוד (רעננה, לירן וקסברגר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully