וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נתניה בליגה שלנו. אפשר לנצח שם"

1.5.2013 / 13:03

מאמן באר שבע דירבן את שחקניו באימון האוהדים רכשו את כל 1,400 הכרטיסים למשחק. גזל צפוי לפתוח על חשבון סויסה

one

שלושה ימים לפני המשחק הגורלי בנתניה, אוהדי הפועל באר שבע רכשו את כל 1,400 הכרטיסים שהוקצו להם לקראת המשחק (שבת, 19:10). בבירת הנגב ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק ולכן במועדון ביקשו כמות כרטיסים נוספת מהנהלת נתניה, אבל זאת סירבה בטענה שהאוהדים שלה צפויים לרכוש את כל הכרטיסים למשחק. "נאלצנו להסתפק ב-1,400 אוהדים שידחפו אותנו. זה לא הרבה, אבל יש לנו קהל איכותי והוא חשוב לנו מאוד במשחק הזה", אמרו במועדון.

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
יסתפקו ב-1,400. אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

אלישע לוי הוריד מעט את קצב האימון היום (רביעי), שהתנהל תחת חום כבד. המאמן כינס את השחקנים ואמר להם: "צריך לבוא מאוד מפוקסים למשחק. מכבי נתניה זאת קבוצה בליגה שלנו, ברמה של באר שבע, לא משחקים נגד קבוצה שאי אפשר לנצח. אפשר לעשות את זה". שחקנים סיפרו בסיום האימון: "אין כאן לחץ מיותר, ורמת המתח סבירה לפני משחק חשוב כזה. באר שבע חייבת להישאר בליגה, כי לא מגיע לקהל שנרד".

אלונה ברקת לא נכחה באימון היום. לוי עשוי להחזיר את הקשר רביד גזל להרכב על חשבון תומר סויסה, שמתחתן הערב ולא ייטול חלק באימון מחר. שחקני הקבוצה התבקשו לצאת מהאירוע עד השעה 23:00, משום שהאירוע יתקיים בעפולה ובמועדון לא רוצים שהשחקנים יגיעו עייפים לאימון מחר.

במועדון סירבו להתייחס בשלב זה לעונה הבאה. פגישה עם אלישע לוי תיערך בכל מקרה, גם אם יוחלט להיפגש עם מועמדים נוספים – מוטי איווניר, יוסי מזרחי, או כל מאמן אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
אין לחץ. אלישע לוי ושחקני באר שבע/ברני ארדוב

* מה צריך לקרות כדי שהפועל באר שבע לא תרד ליגה?

באר שבע זקוקה לתוצאת תיקו כדי להישאר בליגה. במקרה של הפסד, הקבוצה תהיה זקוקה למעידה של הפועל עכו בקריית אליעזר מול הפועל חיפה, או של בני סכנין מול בית"ר ירושלים בדוחה. כלומר, איבוד נקודות לסכנין או עכו, והקבוצה נשארת בליגה ללא קשר לתוצאת המשחק בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully