וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באיגוד: ישיבת המינוי של מזרחי עשויה להידחות

30.4.2013 / 12:22

זאת בשל חוות דעת משפטית נוספת הטוענת לסתירה ביחס לקוד האתי. בסיעת הפועל מנסים לאתר מועמד אחר לתפקיד היו"ר

בשעות הקרובות צפוי היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל עו"ד רונן וינברג לקבל חוות דעת משפטית חיצונית, לפיה מינויו של שמעון מזרחי לתפקיד ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל מנוגד באופן מובהק לקוד האתי של משרד הספורט, ובנוסף מעמידה את מזרחי והאיגוד במצב של ניגוד עניינים אפשרי.

החל משעות הבוקר מנהלים גורמים בכירים בסיעת הפועל וגורמים נוספים באיגוד הכדורסל דיון מחודש בסוגיית מינויו של מזרחי. הנהלת איגוד הכדורסל עשויה להודיע בשעות הקרובות על דחיית ישיבת הנהלת האיגוד שאמורה להתקיים היום בשעה 15:30, בה היה צפוי האיגוד לאשר את מינויו של מזרחי. דחייה זו אמורה להעניק לחברי סיעת הפועל זמן למחשבה מחודשת בנושא ואפשר שבזמן הזה יאותר מחליף קבוע ליו"ר המתפטר אבנר קופל, אך לא יהיה זה מזרחי.

בנוסף, גורמים בכירים בהפועל תל אביב וקבוצות בכירות נוספות מאיימים לעתור לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל נגד מינויו של מזרחי למממלא מקום יו"ר האיגוד בפועל.

יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. קובי אליהו
מבחינה משפטית המינוי לא עובר. מזרחי/קובי אליהו

"המינוי של מזרחי לתפקיד הוא בהחלט בעייתי", אמר היום עו"ד רונן וינברג, היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל. "כתיבת חוות הדעת עדיין לא הושלמה. יש לכאורה ניגוד עניינים, אבל על פי מסורת הפסיקה פסילה היא המוצא האחרון. אנחנו חושבים על דרכים לפתור את זה".

אתמול, אגב, נשמע וינברג הרבה יותר נחרץ, כשאמר שמינוי מזרחי פסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully