וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אזלו כל הכרטיסים למשחק מול באר שבע

1.5.2013 / 19:57

האצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום במשחק הגורלי. בקבוצה בטוחים: "אנחנו פייבוריטים". דג'אני נח אך צפוי להיות כשיר

one

שחקני מכבי נתניה צפו אתמול (שלישי) בקטעי וידאו ממשחק הניצחון של הפועל באר שבע על הפועל חיפה, וניכר על השחקנים שהם מאמינים ביכולתם לנצח ולסיים את העונה הקשה עם טעם מתוק. "באר שבע זו קבוצה טובה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו לא נופלים מהם בכלל. ראובן עטר עוד לא דיבר איתנו עליהם ונראה עוד וידאו, אבל עם כל הטירוף שיש בנתניה והקהל האדיר שיגיע – אנחנו פייבוריטים ואנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה".

קובי דג'אני לא התאמן אתמול, לאחר החלטה משותפת עם עטר. הקשר נח כדי לא לסכן את עצמו לקראת המשחק. דג'אני חזר לשחק למרות שרופאו האיטלקי המליץ לו שלא לעשות זאת העונה. בכל זאת, הקשר צפוי לשחק בשבת.

שחקני מכבי נתניה חוגגים, איתי מנצור (מימין), קובי דג'אני, ויקי כחלון. ברני ארדוב
מעדיפים לתת לו לנוח. דג'אני/ברני ארדוב

טירוף הכרטיסים בעיר נמשך, והערב (רביעי) הודיעו במועדון כי כל הכרטיסים למשחק אזלו. בהנהלה מבינים שירידת ליגה תחסל כמעט סופית את הסיכוי להשיג רוכש לקבוצה בעונה הבאה, ותגרום למכה כלכלית קשה למועדון. לחילופין, הישארות במחזור האחרון מול אצטדיון מלא רק תמחיש את הפוטנציאל עבור רוכשים עתידיים. "זה לא רק משחק על הישארות אלא על עתיד המועדון", אמר גורם בנתניה. "יש דיבורים עם כל מני רוכשים פוטנציאלים אבל ברור לכולם שאם נרד ללאומית יהיה קשה להשיג כזה. השחקנים חייבים לתת הכול כדי לנצח".

* כך מכבי נתניה תרד ליגה: אם הקבוצה תפסיד היא תרד. במקרה של תיקו מול באר שבע, וניצחונות של סכנין ועכו, נתניה תרד. ניצחון יבטיח הישארות.


טירוף בנתניה: פחות מ-1,000 כרטיסים נותרו

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully