וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בנתניה: פחות מ-1,000 כרטיסים נותרו למשחק

30.4.2013 / 21:19

האצטדיון בעיר צפוי להיות מלא בקרב ההישרדות מול הפועל באר שבע בשבת, הקופות לא ייפתחו. אחמד סבע צפוי לשחק

one

אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים 1:3 ששיפר את סיכוייה להישאר בליגת העל, במכבי נתניה דרוכים מאוד לקראת המשחק הביתי מול הפועל באר שבע שיכריע את עתידה של הקבוצה וניצחון בו ישאיר אותה סופית בליגה. אוהדי הקבוצה נמצאים בטירוף לקראת המשחק וראשי ארגוני האוהדים הוציאו הודעה ברשתות החברתיות לכלל אוהדי מכבי נתניה להתייצב לצד הקבוצה ולמלא את האצטדיון בתקווה שהסיוע של האוהדים יעזור להשאיר את הקבוצה בליגת העל.

אוהדי מכבי נתניה. קובי אליהו
נמצאים בטירוף. אוהדי מכבי נתניה במשחק הקודם/קובי אליהו

בהודעה שהוציאו ראשי האוהדים נכתב בין היתר "מלחמת קיום! חברים הגיע הרגע, יום שבת כולנו מתייצבים כדי לתת גב למכבי נתניה במלחמת הקיום שלה ושלנו. בלי מגרש מלא זה לא יקרה, אנחנו צריכים כל אחד ואחד מכם, כי בדרך להישארות עונה נוספת בליגת העל כל אוהד חשוב, יאללה נתניה".

טירוף הכרטיסים נמשך, כשרק פחות מ-1,000 נותרו למכירה. מחר ייפתחו הקופות בין השעות 16:00 ל-19:00, והצפי הוא שלא יישארו כרטיסים בקופות ביום המשחק.

ובינתיים, בצד המקצועי, בקבוצה מאמינים שאחמד סבע יהיה כשיר והוא אף צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של דראגן צ'ראן. סבע עדיין סובל מכאבים אך לחבריו אמר שהוא לא מתכוון להפסיד את המשחק ושמבחינתו הוא כשיר. מלבד שינוי זה עטר מתכוון לפתוח באותו הרכב שיכלול את יוסי שבחון, פיראס מוגרבי ועלי חטיב בקישור ההתקפי. בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהשלישייה הקדמית של הקישור והרעיפו עליהם שבחים. מי שזוכה גם כן למחמאות הוא עומר צלישר הצעיר שלמרות שמשחק בעמדת המגן הימני, עמדה זרה לו מפגין יכולת טובה ונותן את כל כולו לקבוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
ישאיר את נתניה בליגה? ראובן עטר/קובי אליהו

המאמן ראובן עטר ביקש מחניכיו שלא להתייחס לכל הקלחת בתחתית ולהתעסק רק בניצחון על באר שבע שיבטיח הישארות: "אין לנו מה להתעסק באחרים", אמר גורם בנתניה והוסיף: "אנחנו צריכים לבוא ולנצח, כל היתר בכלל לא מעניין, אם נבוא ונחשוב שג במקרה של תיקו אולי נישאר זה רק יחליש אותנו".

* התסריטים האפשריים: אם נתניה תפסיד היא תרד לליגה הלאומית. במקרה של תיקו וניצחונות של סכנין ועכו, נתניה תרד, ניצחון יבטיח הישארות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully