וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירי "כדורגל לכולם" מישראל יתארחו באנגליה

משלחת שגרירי "כדורגל לכולם" תצא ללונדון במסגרת תוכנית בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים – בשיתוף ההתאחדות לכדורגל והקרן החדשה – יחד עם ההתאחדות האנגלית ובמסגרת ציון עשור לתכנית

ב-7 במאי תצא לאנגליה משלחת של פעילים חברתיים למען קידום ערכים חינוכיים בכדורגל, מטעם ההתאחדות לכדורגל ותוכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' של הקרן החדשה לישראל, על מנת להשתלם בתוכנית הייחודית אותה ייסדה ההתאחדות האנגלית.

השגרירים יקיימו סדנאות לימודיות ויעברו הרצאות ממיטב הפעילים החברתיים בתחום הכדורגל והספורט באנגליה. חברי המשלחת ירכשו ידע כיצד טיפלו בתופעות של גזענות ואלימות בכדורגל האנגלי ובנוסף, יקיימו פגישות עם בכירי ההתאחדות האנגלית, ראשי מועדון טוטנהאם והשחקנים, אירוח בסנט ג'ורג' פארק (בית הנבחרות האנגלי), פגישה עם ראשי תוכנית KICK IT OUT, פגישה עם חבר פרלמנט שמעורב בתוכנית זו ואירוח בבית הנבחרים.

בחודש יוני, עם הגעתה של המשלחת האנגלית למשחקי היורו U21 בישראל, יתקיים מפגש משותף לחברי המשלחת האנגלית ולשגרירי "כדורגל לכולם" שיציגו את פעילותם.

המשלחת מונה שבע משתתפים שנבחרו בשל תרומתם לקידום ערכים חברתיים דרך הכדורגל. עבאס סואן (37), מנהל מחלקת הנוער בסכנין, ממייסדי תכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים'. לירן ג'רסי (28), מייסד ליגת השכונות המעניקה מסגרת חינוכית לילדים מהפריפריה ומאוכלוסיות מוחלשות. יפה זגייה (24), הקימה בהתנדבות קבוצת כדורגל של בני הקהילה האתיופית. מנהלת פרויקטים בהפועל ב"ש. שופט הכדורגל לירן ליאני (35) שופט כדורגל בינ"ל ובליגת Winner, מוביל את פרויקט 'הכרטיס הירוק' של ההתאחדות לכדורגל. דורותי גור (בת 50) עלתה לארץ ב-2007 מארה"ב והקימה ברעננה מחלקת כדורגל לילדות ונערות. נחשבת לחלוצה על פועלה לקידום הענף. מרים אבו גאנם (29) המורה האישה הראשונה לספורט במגזר הבדואי. שוערת כדורגל ופורצת דרך על מאבקה המגדרי. אוהד איסר (33) מנהל 'ערכים בספורט' בבית"ר ירושלים, מרצה בנושאים ערכיים וחינוכיים.

מנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה, אמר: "ההתאחדות לכדורגל גאה להוביל יחד עם הקרן החדשה את התוכנית ולפעול למען כדורגל חיובי, מחנך וערכי, נקי מאלימות ומגזענות.

מייסד תכנית "בועטים" איציק שנן, אמר: "מדובר בהזדמנות פז להבליט את הצד היפה של הכדורגל ולקדם ערכים של 'כדורגל לכולם'".

  • עוד באותו נושא:
  • עבאס סואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully