וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "גארת' בייל השחקן הכי טוב באירופה השנה"

זינדין זידאן החמיא לוולשי והבהיר: "תג מחיר של 60 מיליון ליש"ט לא יבהיל את ריאל מדריד. הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל"

ספורט 2

בצל ההדחה של ריאל מדריד מליגת האלופות והעובדה שהתואר היחיד בו היא תוכל לזכות העונה הוא הקופה דל ריי, בבירת ספרד נערכים לעתיד והשם החם ביותר מוסיף להיות זה של גארת' בייל.

הוולשי המצטיין זכה בתחילת השבוע בתואר אישי כפול: שחקן השנה באנגליה והשחקן הצעיר של השנה באנגליה (שניהם על פי בחירת השחקנים) ואקס ריאל מדריד, זינדין זידאן, אמר: "אחרי העונה הנוכחית - וכשזוכרים שהוא עדיין מאוד צעיר - גארת' בייל הולך להיות אחד מהשחקנים הכי יקרים בעולם אם הוא יחליט לעזוב את טוטנהאם".

שחקן העבר הצרפתי זינאדין זידאן בהגרלת הבתים של יורו 2012. רויטרס
מאוד מעריך את קשר טוטנהאם. זידאן/רויטרס

זידאן הוסיף: "טוטנהאם יכולה לדרוש 40 מיליון ליש"ט, 50 מיליון, 60 מיליון. זה הרבה כסף ויש שלוש-ארבע קבוצות בעולם שיכולות לשלם את זה, אבל תג המחיר הזה לא ירתיע אותם. שחקן כמו בייל יכול לעשות את ההבדל ולהוביל קבוצה לזכייה באליפות או בליגת האלופות".

בייל בן ה-23, שכבש העונה 24 שערים בכל המסגרות, נמצא על הכוונת של מספר אימפריות אירופאיות, אבל כפי שזידאן אמר, מעטות יוכלו לרכוש אותו. יו"ר טוטנהאם, דניאל לוי, הציב עליו לאחרונה תג מחיר של כ-45 מיליון ליש"ט במטרה להרחיק רוכשות אפשריות, אבל לא בטוח שזה ירתיע.

"הקבוצה שתרכוש את בייל תקבל את השחקן הכי טוב באירופה השנה והוא בגיל בו הוא יכול לשחק ברמה הכי גבוהה עוד 10 שנים", המשיך זידאן להחמיא, "אני אוהב את זה שיש לו מהירות מחשמלת, אבל שהוא יודע להשתמש בה בחוכמה. זה מאוד נדיר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully