וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני לא מודאג מהעתיד של מוריניו"

כוכב ריאל מדריד התייחס לרמיזות העזיבה של המאמן: "מתרכז בקבוצה". שדרן בריטי קטע את ה'מיוחד' בראיון ופספס סקופ

ריאל מדריד קיוותה ל"דסימה", רצתה "דיסמה", אבל גם העונה, בפעם השלישית ברציפות, היא סיימה את דרכה בליגת האלופות בשלב חצי הגמר. הניצחון 0:2 על דורטמונד לא הספיק לאחר הפסד 4:1 במשחק הראשון ואת הזכייה באליפות אירופה העשירית שלה היא ככל הנראה תחגוג עם מאמן אחר.

"אני יודע שאוהבים אותי באנגליה, גם בתקשורת וגם האוהדים", אמר מאמן ריאל ז'וזה מוריניו במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, "באנגליה מתייחסים אליי בצורה הוגנת, נותנים לי קרדיט כשמגיע ומבקרים אותי כשצריך. אני אהוב בכמה מועדונים אנגלים, ובמיוחד באחד מסוים. בספרד זה אחרת, יש כאלה ששונאים אותי, כמה מהם מחדר הזה". מוריניו, שחתום בריאל עד 2016, אמר כי הוא עדיין מתלבט באשר לעתידו. "זו החלטה קשה. אני אוהב את ריאל, את הנשיא, יש לנו קבוצה טובה, אני חייב להיות כן ואמיתי, נשב ונדבר כשתיגמר העונה".

מיד לאחר המשחק ודקות ספורות לפני מסיבת העיתונאים, התקיים ריאיון מביך עם מוריניו, כששדרן בריטי בשם גבריאל קלארק מתחנת ITV Sport שאל את מוריניו האם יישאר במדריד בעונה הבאה. "אולי לא", ענה המאמן, "אני רוצה להיות במקום בו אוהבים אותי". בשלב הזה השדרן היה חייב לקטוע את הריאיון. "אוקיי, ניקח את התשובה שלך כאנגליה. חייבים לזוז", אמר. כלי תקשורת בבריטניה הגדירו את התנהלותו של השדרן כ"כישלון חרוץ", שכן הייתה לו אפשרות עוד לפני מסיבת העיתונאים לסחוט ממוריניו את האמירות אותן פירט במסיבת העיתונאים, אך ניהול השידור הכושל הותיר את ITV רק עם בדל אמירה מסקרן ותו לאו. "חבל על גבריאל קלארק שהיה כל כך קרוב להוציא ממוריניו את זה שהוא כנראה עוזב את ריאל ונשאר בלי חדשות", אמר ניל מקלנטוש מה-BBC.

צפו בראיון המביך בו השדר קוטע את מוריניו ומסיק מסקנות בשידור

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
ידון על המשך דרכו בסוף העונה. מוריניו/רויטרס

למוריניו, כמו מוריניו, היו טענות נגד השופט הווארד ווב, שלדעתו קיפח את הבלאנקוס כשלא הרחיק את מאטס הומלס לאחר שהכדור נגד בידו במהלך המחצית השנייה. "הוא שופט מעולה, אבל זה לא ייאמן שהוא לא הוציא להומלס כרטיס אדום. דיברתי עם ווב והוא לא נתן להומלס אדום כדי שיוכל לשחק בגמר. היינו יכולים לשחק 18 דקות מול עשרה שחקנים, אבל ווב הוא אדם נהדר ושופט עם לב גדול".

כריסטיאנו רונאלדו היה מאוכזב מאוד עקב ההדחה. "יכולנו להבקיע שלושה שערים ולשנות את המשחק והתוצאה, אבל לא עשינו זאת", אמר CR7, "ידענו ששער מוקדם ישנה את הכול. אסור היה לנו להפסיד בגרמניה בתוצאה של 4:1. אנחנו מרימים את הראש ומודים לאוהדים". על עתידו בריאל מדריד אמר רונאלדו: "יש לי עוד שנתיים בחוזה, ואני לא מודאג מחידושו, אני רוצה להמשיך במועדון ולזכות בכול תואר אפשרי". על הרמזים ששיגר מוריניו לגבי עתידו בברנבאו, אמר רונאלדו: "אני לא מודאג מהעתיד של מוריניו, אכפת לי רק מריאל מדריד ומעצמי".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לאחר ההדחה מול דורטמונד. GettyImages
למי אכפת עכשיו ממוריניו. רונאלדו מאוכזב בסיום המשחק/GettyImages

בינתיים בריאל מדריד מנסים לעכל את ההדחה הכואבת מליגת האלופות. הקפטן סרחיו ראמוס מירר בבכי לאחר שריקת הסיום וחברו איקר קסיאס ניסה לנחמו. "חבל מאוד. אפשר להפסיד בכדורגל, לפחות הפסדנו בצורה כזאת, היינו צריכים לשחק כמו ששיחקנו בסיום בדורטמונד", אמר סרחיו ראמוס, "גרמנו הרבה כאב לאוהדים, היינו ממש קרובים, ההחמצות במחצית הראשונה עלו לנו ביוקר".

גם פפה טען כי ההדחה של ריאל היא בעקבות התבוסה בדורטמונד. "הכישלון היה במשחק הראשון בין הקבוצות", אמר הבלם, "הכרנו את בורוסיה, שיחקנו נגדם קודם לכן העונה, אולי פשוט חסרה לנו יותר אינטנסיביות במשחק הראשון. עכשיו נתמקד בליגה ובגביע. כואב להיות מודח שלוש שנים ברציפות בחצי גמר האלופות, אבל אנחנו חייבים להמשיך הלאה".

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס מאוכזב. רויטרס
כאב לב לאוהדים ולשחקנים. ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully